Gjest Anna Skrevet 5. desember 2010 #41 Skrevet 5. desember 2010 Jeg foretrekker en mann med erfaring, så for meg hadde det vært litt turnoff om typen var jomfru ja. Det å være jomfru er ikke noe som appellerer til meg, det tenner meg ikke, menn med erfaring derimot. Om han hadde vært usikker i tillegg, hmm... ingen god kombinasjon for meg iallfall. =)
Gjest Mann_28ja Skrevet 5. desember 2010 #42 Skrevet 5. desember 2010 Hadde vært interessant å se hvem alderen til dere, så jeg vet om det er den eldre eller yngre garden som mener det er turnoff eller ei:)
Gjest Airi Skrevet 5. desember 2010 #43 Skrevet 5. desember 2010 Hepp, jeg er 23, og synes tidligere erfaring er fullstendig ubetydelig.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. desember 2010 #44 Skrevet 5. desember 2010 Hadde vært interessant å se hvem alderen til dere, så jeg vet om det er den eldre eller yngre garden som mener det er turnoff eller ei:) Jeg er 37 og synes det er turn-off. Om jeg hadde vært 27 ville jeg ha sagt det samme.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #45 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er 22 og synes ikke det er turnoff.
Marry Skrevet 5. desember 2010 #46 Skrevet 5. desember 2010 Absolutt ikke turn off! At erfarne gutter liksom skal være turn on er for meg et mysterium! At du ikke har hatt sex betyr jo ikke nødvendigvis at du ikke vet hva damer liker. Bare spør jenta hva du skal gjøre for at hun skal føle seg vel så jobber dere sammen og får sikkert fantastisk sex! Heier på deg! 1
Marry Skrevet 5. desember 2010 #47 Skrevet 5. desember 2010 Absolutt ikke turn off! At erfarne gutter liksom skal være turn on er for meg et mysterium! At du ikke har hatt sex betyr jo ikke nødvendigvis at du ikke vet hva damer liker. Bare spør jenta hva du skal gjøre for at hun skal føle seg vel så jobber dere sammen og får sikkert fantastisk sex! Heier på deg! Jeg er 24 forresten!
Gjest Gamble Skrevet 5. desember 2010 #48 Skrevet 5. desember 2010 Denne tråden gir meg tro på menneskeheten igjen. Takk, jenter. :gjeiper: Det er ikke mange år til jeg får en pepperbøsse i bursdagsgave, men det kan jo hende det dukker opp ei jente før den tid. Personlig ville jeg ikke hatt sex første gang med ei som ligger rundt i alle retninger samtidig. Dét er turn-off for meg i alle fall. Det spørs om det bor en liten romantiker i meg, men jeg vil finne ei som er min. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2010 #49 Skrevet 5. desember 2010 Nå ville jeg ikke hatt noen interesse av en jente som mente det var turnoff eller ikke ville ha sex med meg pga dette uansett, sånn sett ville jeg ha sagt det rimelig tidlig for å eventuelt "rydde unna" slike. Men forsåvidt hyggelig å lese at de fleste (ihvertfall i denne tråden) enten ikke ville brydd seg nevneverdig, eller til og med syntes det var noe positivt med det
Gjest Tess Skrevet 5. desember 2010 #50 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er 30, og syns det er turnoff. =) Var selv jomfru til jeg var 19, noe som var ganske sent i forhold til venner og folk rundt meg.. men, jeg ønsket å vente litt. Er ikke en jente som ligger rundt, langt fra, men, jeg liker menn med erfaring. Usikre, fomlete menn er turnoff for meg, han må vite hva han vil, og hva han vil ha, og ikke være så redd for å ta for seg. Det er sexy for meg iallfall. =) Ønsker deg lykke til videre, håper den rette jenta dukker opp =)
Gjest ToreBro Skrevet 5. desember 2010 #51 Skrevet 5. desember 2010 Det som faktisk er interessant i denne debatten er om det er pene jenter eller mindre pene, stygge jenter som mener det er ok. Vil tro en jente som er pen (over gjennomsnittet)stiller større krav, en dem som er mindre pene og stygge. Skriver ikke dette for å være jævlig, men tror faktisk det er et poeng.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #52 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er over 30, men synes ikke det er turn-off.
Marry Skrevet 5. desember 2010 #53 Skrevet 5. desember 2010 Det som faktisk er interessant i denne debatten er om det er pene jenter eller mindre pene, stygge jenter som mener det er ok. Vil tro en jente som er pen (over gjennomsnittet)stiller større krav, en dem som er mindre pene og stygge. Skriver ikke dette for å være jævlig, men tror faktisk det er et poeng. Ikke for å være jævlig, men jeg tror du har veldig lite peiling på damer. Pene eller STYGGE som du så fint sier kan ha ufattelig mange forskjellige preferanser og meninger. Folk er så forskjellige at det der blir litt for svart/hvitt altså! 2
Gjest Blubberella Skrevet 5. desember 2010 #54 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Det som faktisk er interessant i denne debatten er om det er pene jenter eller mindre pene, stygge jenter som mener det er ok. Vil tro en jente som er pen (over gjennomsnittet)stiller større krav, en dem som er mindre pene og stygge. Skriver ikke dette for å være jævlig, men tror faktisk det er et poeng. Da tror jeg i såfall at mange "pene" damer går glipp av mye moro, mens "stygge" damer finner seg mange godbiter. En fyr kan være kjempeerfaren i den betydning at han har ligget rundt med en haug damer, men det betyr jo ikke automatisk at han verken har peil på hva han driver med eller hva neste dame liker. Han kan ha blitt feilinformert av fakende damer eller ha et digert casanova-ego fordi han har "nedlagt" så mange damer. En mann som er jomfru kan være entusiastisk og lærevillig og lytte til dama istedet for å bare kjøre på med innlærte triks, som enkelte casanovaer gjør (eller i verste fall drite i alle triks og kjøre fullstendig egoløp). Det finnes nok av hensynsfulle erfarne menn også, og sikkert jomfruer med stort ego, men... you get the point. Det er holdningene til sex og graden av interesse for både egen og den andres nytelse som er viktig, og ikke hvor mange man har hatt seg med. Endret 5. desember 2010 av Ylvina 1
Gjest Airi Skrevet 5. desember 2010 #55 Skrevet 5. desember 2010 Det som faktisk er interessant i denne debatten er om det er pene jenter eller mindre pene, stygge jenter som mener det er ok. Vil tro en jente som er pen (over gjennomsnittet)stiller større krav, en dem som er mindre pene og stygge. Skriver ikke dette for å være jævlig, men tror faktisk det er et poeng. Hvordan har du tenkt å kvalitetskontrollere det?
Antlers Skrevet 5. desember 2010 #56 Skrevet 5. desember 2010 Det som faktisk er interessant i denne debatten er om det er pene jenter eller mindre pene, stygge jenter som mener det er ok. Vil tro en jente som er pen (over gjennomsnittet)stiller større krav, en dem som er mindre pene og stygge. Skriver ikke dette for å være jævlig, men tror faktisk det er et poeng. Ikke at jeg synes det er logisk, men om vi nå bruker din logikk, ville det ikke vært mer logisk at de pene jentene syntes de fortjente ubrukt vare? At de var var verdt mer enn stygge jenter, som måtte ta til takke med ONS med mann med ølbriller på byen? Den teorien er mer logisk enn din, siden kvinner ofte blir opfattet som langt mer urimelige enn menn når det kommer til sjalusi, og takler dårlig tanken på alle de andre kvinnene mannen har hatt hendene/penis borti. Da er det jo de "stygge" som må ta tiltakke med de de får. Så er vi faktisk også ganske opptatt av kjærlighet, og det å ligge rundt for å opparbeide seg "erfaring" vitner om potensielle problemer med å binde seg/holde seg til en person. Men som andre sier... Mennesker er forskjellige, og pent/stygt er faktisk ganske subjektivt. Jeg er pen (uten at jeg ser ut som en modell), og foretrekker menn uten eller med lite erfaring. Før noen klager - jeg går ikke rundt og tror at alle er tiltrukket av meg, eller at jeg er den peneste i hele verden, nettopp fordi jeg vet at det kommer an på øyet som ser. Helt uavhengig av utseendet er det noen som liker en erfaren mann og andre som liker en uerfaren mann. Jeg vil tro at de aller fleste foretrekker en med lite erfaring fremfor en som har humpet på alt og alle.
Gjest Venelite Skrevet 5. desember 2010 #57 Skrevet 5. desember 2010 jeg hadde ikke sett noe galt i det, kanksje lurt litt på hvorfor du venta så lenge men ikke noe jeg hadde sett på som noe negativt.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2010 #58 Skrevet 5. desember 2010 Ikke at jeg synes det er logisk, men om vi nå bruker din logikk, ville det ikke vært mer logisk at de pene jentene syntes de fortjente ubrukt vare? At de var var verdt mer enn stygge jenter, som måtte ta til takke med ONS med mann med ølbriller på byen? Den teorien er mer logisk enn din, siden kvinner ofte blir opfattet som langt mer urimelige enn menn når det kommer til sjalusi, og takler dårlig tanken på alle de andre kvinnene mannen har hatt hendene/penis borti. Da er det jo de "stygge" som må ta tiltakke med de de får. Så er vi faktisk også ganske opptatt av kjærlighet, og det å ligge rundt for å opparbeide seg "erfaring" vitner om potensielle problemer med å binde seg/holde seg til en person. Men som andre sier... Mennesker er forskjellige, og pent/stygt er faktisk ganske subjektivt. Jeg er pen (uten at jeg ser ut som en modell), og foretrekker menn uten eller med lite erfaring. Før noen klager - jeg går ikke rundt og tror at alle er tiltrukket av meg, eller at jeg er den peneste i hele verden, nettopp fordi jeg vet at det kommer an på øyet som ser. Helt uavhengig av utseendet er det noen som liker en erfaren mann og andre som liker en uerfaren mann. Jeg vil tro at de aller fleste foretrekker en med lite erfaring fremfor en som har humpet på alt og alle. Ditt innlegg er jo heller ikke spesielt logisk. Joda, det -sies- jo at kvinner ønsker menn som ikke har så mye/ingen erfaring, men praksis viser en helt annen tendens -at kvinner går etter menn med MYE erfaring. For en mann har fått mye erfaring nettopp gjennom at kvinner ville ha nettopp han, hvis ikke hadde han jo ikke hatt noen erfaring i utgangspunktet. Menn med lite/ingen erfaring er jo i den situasjonen fordi få eller ingen kvinner har villet hatt han. Når en mann får stadig mer erfaring blir han mer selvsikker, noe som fører til økt sannsynlighet får ytterligere erfaringer, og slik har man en god sirkel og en tilsvarende negativ sirkel for de som faller stadig mer bakpå med tanke på erfaringsmangel. Så alt pratet om at kvinner foretrekker menn som "ikke har eksperimentert" eller noe i den dur er bare mer eller mindre pk snakk, men om man legger sammen to og to så er jo tendensen helt klar på at erfaring og dertil påfølgende oppbygning av selvtillit og sengeferdigheter faktisk er tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #59 Skrevet 5. desember 2010 Nå er vel alle damer forskjellige, så om han har erfaring med så mange andre damer har vel lite å si. Det har kanskje noe å si på selvtilliten hans, og det har igjen noe å si på om det blir bra. Men erfaring fra tidligere er ikke en nødvendighet for god sex. Om dette er turnoff eller ikke kommer helt an på grunnen til at han aldri har hatt sex. Religiøs overbevisning er, for meg, ikke noe turn on, akkurat. Liker jeg noen så driter jeg i hvor mange han har ligget med. Det kan være null eller hundre. Så lenge han ligger med kun meg nå, så bryr jeg meg fint lite om alt det andre!
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2010 #60 Skrevet 5. desember 2010 Nå er vel alle damer forskjellige, så om han har erfaring med så mange andre damer har vel lite å si. Det har kanskje noe å si på selvtilliten hans, og det har igjen noe å si på om det blir bra. Men erfaring fra tidligere er ikke en nødvendighet for god sex. Om dette er turnoff eller ikke kommer helt an på grunnen til at han aldri har hatt sex. Religiøs overbevisning er, for meg, ikke noe turn on, akkurat. Liker jeg noen så driter jeg i hvor mange han har ligget med. Det kan være null eller hundre. Så lenge han ligger med kun meg nå, så bryr jeg meg fint lite om alt det andre! Jeg kan fint være enig i at mye erfaring ikke nødvendigvis har alt å si når man først kommer seg til sengehalmen, men for å komme dit må menn utvise et visst attraksjonsnivå, og menn med selvtillit (som kommer fra erfaring) kommer seg dit i mye større grad enn de uten erfaring og dertil manglende selvtillit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå