Gjest Mann28_ja Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er 28 år, mann og har aldri hatt sex. Jeg har hatt mine sjangser, men alltid takket nei, blant annet pga dårlig selvbilde og jo lengre tiden har gått jo mer "prestasjons angst" får man. Jeg ønsker å spørre jentene her på forumet om følgende scenario. La oss si du ble betatt av meg, og vi utviklet følelser for hverandre, så når vi skulle ha sex så hadde du fått beskjed om at jeg rett og slett er jomfru. Ville det vært en veldig stor turnoff? (Jeg ser jo for meg at jeg ville fått tidlig utløsning og vært helt elendig i senga). Jeg ønsker at damer på 25 år og eldre kan gi meg et ærlig svar på dette om det var DU som hadde vært min partner.
Christina_ Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er 21 år, men gir deg et svar likevel! Nei, det hadde det ikke. Har hatt to kjærester som jeg har *plukket* jomfrudommen av.
virw Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Hadde eg hatt lyst på deg ellers hadde eg ikkje sett på det som noko problem. Antall sexpartnarar, enten veldig få eller veldig mange, har ikkje så mykje å sei. Det viktigaste er korleis ein har det når ein er ilag.
Gjest Airi Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Når man alt har forelsket seg, har sånne detaljer fint lite å si, tror jeg
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Sier som christina, jeg er 22 og har kun hatt seriøse partnere som var jomfru, den jeg har nå var 22 når han hadde sex for første gangen med meg. Og suprise suprise, ingen nedtur for noen av oss Vi tok oss god tid og var kåt og klar begge to, noe som resulterte i fukk klaff. Så selv om du er noen år eldre tror jeg ikke det det skal ha noe å si så lenge det er følelser inne i bildet.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er bare 20 jeg da, hadde absolutt ikke hatt noe problemer med det - nesten heller vært en bonus. Er jomfru selv, om det har noe å si.
Gjest Mann 28_ja Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Hmm, trodde dere var mer opptatt av å ha et godt sexliv (noe jeg vil tro en erfaren partner gir bedre en en amatør)?
Antlers Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Synes det bare er positivt, jeg Det er de som er løse i trusestrikken som er turnoff for min del. (29 år)
Gjest Airi Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Hmm, trodde dere var mer opptatt av å ha et godt sexliv (noe jeg vil tro en erfaren partner gir bedre en en amatør)? Et godt sexliv har man stort sett med en partner man kjenner godt, og det tar tid å bli kjent. Begge to kan læres opp av hverandre til å kunne gi partneren det som funker, uavhengig av erfaring.
Antlers Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Hmm, trodde dere var mer opptatt av å ha et godt sexliv (noe jeg vil tro en erfaren partner gir bedre en en amatør)? Man blir ikke nødvendigvis så veldig erfaren bare fordi man har hatt mange partnere. Alle jenter er forskjellige, og det som fikk eksen til å nå klimaks kan være direke ubehagelig for den nye kjæresten. Et godt sexliv blir det jo først når dere kjenner hverandres kropper, ønsker og grenser, og da har det null å si om du er jomfru.
Gjest Eventyr3 Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Hmm, trodde dere var mer opptatt av å ha et godt sexliv (noe jeg vil tro en erfaren partner gir bedre en en amatør)? jeg trodde du var 28 jeg? du kan umulig tro noe sånt da. Så klart er et godt sexliv digg, men du må jo bruke hodet ditt. hvis hu KUN er ute etter sex, så vil hu ikke gå gjennom en prosess hvor dere skal utvikle følelser for hverandre osv. hvis dere utvikler følelser for hverandre, dater lenge osv så må du jo skjønne at hu liker _deg_ og vil ha sex med _deg_ fordi ja, hu liker deg som person. og da kan dere bare kjøre på og "trene" deg opp.
Lykkelitenen Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 Hmm, trodde dere var mer opptatt av å ha et godt sexliv (noe jeg vil tro en erfaren partner gir bedre en en amatør)? Alle mennesker er forskjellig og det tar stort sett litt tid å bli kjent, også seksuelt, så det at enn halvdelen i forholdet har mindre erfaring trenger ikke være negativt. Lytt til partneren, ta dere god tid og ha en god og åpen komminukasjon, så får man et godt sexliv, selv om ene parten er mindre erfaren...
Gjest Sobril Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Synes det høres ganske spennende ut, jeg Endret 3. desember 2010 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #14 Skrevet 3. desember 2010 Føler meg jo mindre spesiell om jeg vet jeg er nr. 40 i rekka..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 Er du i slutten av 20-årene så ville jeg faktisk ha blitt litt skeptisk. Da måtte jeg har hørt om hvorfor og .... Samt og visst hvem du var og hva du sto for.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 Hentet denne quoten fra et sted jeg ikke husker.. Her snakkes det om jenter, men gjelder litt begge veier: Virgin at 20 is sweet and like fresh snow - everyone wants to be the first on that trail. Virgin at 25 is kinda odd and starting to be concerning. Virgin at 30 is some sort of broken vagina that probably has teeth.
QueenPenelope Skrevet 3. desember 2010 #17 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hadde ikke brydd meg i det hele tatt om du er jomfru. Er vi sammen, er jeg jo glad i deg, og tenner på deg. Uavhengig av antallet partnere før meg - eller mangel på partnere! At en har hatt mange partnere sier null og niks om hvor god sex han har, eller gir for den saks skyld. Og tenk så mye moro vi hadde hatt det mens vi utforsker alt mulig For all del, ikke la dette hindre deg i noe som helst. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg debutert med ei jeg var i et forhold med, og ikke ei tilfeldig dame på byen. Samme råd som med de som er unge når de debuterer. Uansett alder, er debuten best med noen man er glad i og stoler på EDIT: må kommentere det med å komme tidlig og være "elendig" i senga. Jeg hadde ikek brydd meg om du kom fort. Kan jo bare slappe av og kose en stund, så er man jo good to go igjen. Null stress. Dessuten, god sex handler om kommunikasjon. Alle er forskjellig, og liker forskjellige ting. Så om du er jomfru, eller om dama er den 50. i rekken, må det kommunikasjon til ("hva liker du", "jeg liker at du...") for at sexen skal være god. Så det er heller ingen grunn til bekymring. Endret 3. desember 2010 av QueenPenelope
Tulling Skrevet 3. desember 2010 #18 Skrevet 3. desember 2010 Er 25. En mann som er jomfru er mer interessert i input enn en man som har ligget rundt og tror han er verdensmester etter alle ONSene som bare har faket som faen for at han skulle få det overstått. Ser ikke noe negativt med det at en mann er jomfru. men sånn rent hypotetisk, hvis du hadde kommet med en gang tror jeg ikke vedkommende du hadde vært med hadde fått sjokk siden du er jomfru. Men samtidig, siden du har litt angst for dette, er det sansynlig av angsten kan gjøre at du ikke kommer like lett. Jeg syns det hadde vært kult hvis jeg hadde fått beskjed om at jeg ville blitt den den jeg skulle ligget med sin første. Jeg har vært med både en jomfru og en selvutnevnt verdensmester. Foretrekker lett jomfruen som faktisk hører på det jeg sier Dette er ikke rocket science, det er sex Så slapp av. Ordner seg for snille gutter til slutt
Gjest Mann_28_ja Skrevet 3. desember 2010 #19 Skrevet 3. desember 2010 Er du i slutten av 20-årene så ville jeg faktisk ha blitt litt skeptisk. Da måtte jeg har hørt om hvorfor og .... Samt og visst hvem du var og hva du sto for. Det har med veldig mye ting. Jeg anser meg som normalt pen, slank. Men hadde en tøff barndom der jeg ofte fikk høre av mine foreldre jeg ikke var bra nok, jeg ble ikke sett osv, noe som jeg innser nå etter å ha gått i samtale terapi for å få orden på livet mitt. Hadde et sexfri forhold på noen mnd i 18-20 års alderen, men har rett og slett ikke hatt noe å gi i et forhold, som igjen har ført til at jeg ikke har hatt sex. Men var interessant svaret ditt:), når du sier du må vite hvem jeg var og sto for, hva mener du mer konkret da?
felgen Skrevet 3. desember 2010 #20 Skrevet 3. desember 2010 Dette tror jeg du kan ta med knusende ro. Hvis jeg var i datingfasen med deg, og bare fortalte det du sa i forrige innlegg, ville jeg ikke engang tenkt på det som noe merkelig i det hele tatt. Langt mindre ville jeg tenkt på det som et problem. Som noen tidligere i tråden sier, så har ikke erfaring all verdens å si, så lenge man spiller på lag og lærer av hverandre. Da jeg ble sammen med kjære, som er like gammel som deg, hadde han hatt sex kun noen få ganger. Allikevel er det ingen jeg har hatt så bra sex med som med han, allerede fra dag én. Så bare slapp av, nyt livet og finn deg en hyggelig jente:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå