Gjest Jente18 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Hei Forrige helg da jeg kom hjem fra skolen, inviterte naboen meg inn i leiligheten hans. Har vært hos han tidligere å sett film. Nå låste han døra og kledde av meg når jeg kom inn! Klarte ikke stoppe han, har slitt veldi med det.. Han begynte med analsex, brukte barberskum i rompa. veldig vont, jeg skreik... Så begynte det å bli godt, følte meg tom når han var ute av meg.. Han dusja meg, og bar meg i senga si. Dagen etterpå dro jeg på besøk til han, da skjedde det samme igjen, bare at jeg likte det... Søndag dro jeg igjen til han, da pulte han meg, ikke anal.. Va deilig,har tenkt på han hele uka. men har også ikke sove godt.. føles godt, men feil. Kan ikke si det til noen hva som er skjedd. Han har sendt mld, spurt om det går bra. har ikke svart... vet ikke hva jeg skal spørre om her, godt å få det ut.. hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Ville du ikke ha sex, og sa ifra om det? Du skylder han ikke dette uansett, og blir han innpåsliten kan du anmelde ham.
afeio Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Hvorfor gikk du tilbake til leiligheten hans dagen etter? Syns dette nesten lukter litt troll jeg.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Så han låste deg inne, voldtok deg (han gikk på deg med en gang uten at dere hadden oe på gang!?!), han kunne ha gitt deg alvorlige skader (analsex uten oppvarming kan være farlig) og nå lurer du på om du skal besøke ham igjen? :klø: WTF?!
Gjest Twinky Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Veldig sært... Du oppsøker han, lar han ha sex med deg, men du liker det bare sånn delvis, og så oppsøker du han, vet ikke om du vil dette, oppsøker han.. Hallo??? Bestem deg.
Tulling Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Hvor gammel er du ? Hvor gammel er han ?
Gjest Jentehumor Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 weeeeeird, just weeeeird. Det starta med en tekst som hørtes ut som voldtekt, gradvis snudde den seg til noe du selv ville. Ikke rart man blir forvirra her. Vil du dette så fortsetter du, hvis ikke, nei da må du SI I FRA!
zelvara Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 Hvis dette er noe du ikke føler deg sikker på, eller er ukomfortabel med så må du si til han, at dette ikke er noe du lenger ønsker og fortsette med.
Gjest HunterLady Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 Høres ut som du er forvirra ja. Blitt utsatt for voldtekter før? Snakker om erfaring når jeg sier at man lettere lar seg utnytte av menn når man har overgrep bak seg eller hvis man har andre psykiske problemer som f.eks depresjon. Høres ut som han utnytter deg, og du høres sårbar ut. Tror ikke dette vil føre noe godt med seg. Du vil mest sannsynlig få litt problemer i etterkant, føle deg skitten og brukt. Tenk litt på hva du egentlig vil og om denne mannen er noen du vil ha i livet ditt.
Gjest Jente18 Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Har gått til psykolog i over ett år nå, har time på mandag, skal jeg tørre ta det opp?
Gjest layla Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Har gått til psykolog i over ett år nå, har time på mandag, skal jeg tørre ta det opp? JA, det tror jeg er en veldig god idé!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå