Yvonne86 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Handlingen skal foregå i en forelesningssal Noen som kan hjelpe i gang skrivesperren min?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Handlingen skal foregå i en forelesningssal Noen som kan hjelpe i gang skrivesperren min? En dag ble jeg værende alene i forelesningssalen. Mens jeg satt der kom læreren min inn. Han dro av seg buksa, og viste meg den gigantiske kukken sin. Så sugde jeg den, til han spruta meg full i munnen. Nam, nam....slurp, slafs. Pikk, pakk, pute - så var fitta ute!
Yvonne86 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 En dag ble jeg værende alene i forelesningssalen. Mens jeg satt der kom læreren min inn. Han dro av seg buksa, og viste meg den gigantiske kukken sin. Så sugde jeg den, til han spruta meg full i munnen. Nam, nam....slurp, slafs. Pikk, pakk, pute - så var fitta ute! Var ikke sånn jeg tenkte på da..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Jeg ble sittende igjen i forelesningssalen ... Alle hadde gått hjem for dagen. Det var fredag, men jeg hadde kommet så godt igang med å lese bøkene mine og å ta notater, så jeg ville sitte der en stund. Vaskemannen vasket fort bortover gulvet og mellom stolene, og oppover trappen og mellom hver rad av stoler. Jeg syns han mest sopte med seg alt uten å ta kriker og kroker. Jeg prøvde å ikke la meg distrahere, og fortsette å studere, da vaskemannen kom bort til meg og ville vaske der jeg satt. Jeg løftet på bena så han kunne vaske seg forbi meg, og han beklaget seg. Jeg kjente jeg ble varm av å lukte parfymen hans. Den var en dyp, god, mandig lukt. Jeg kunne lukte på gode mannekropper i timesvis ... mmm... Så prøvde jeg å komme tilbake til studieverden, og prøvde å fokusere. Så smalt det plutselig i døren, og jeg skjønte vaskemannen hadde gått. Jeg ble sittende igjen alene og det luktet fortsatt manneparfyme i rommet. Å, så deilig lukt. Jeg ble nesten litt tent av lukten, og kjente meg litt kåt. Å, så lei jeg var av å studere. Å, så lenge siden det var siden sist jeg hadde hatt sex. Hvorfor kunne det ikke finnes en skikkelig bra gutt. Det var kjedelig å være singel... Nåvel, så kjedelig var det vel ikke. Man kan jo kose seg fint alene også ... Jeg smilte lurt og så meg omkring. Måtte bare forsikre meg at det ikke var noen her. Så kneppet jeg opp buksa og dro den litt ned. Jeg stakk hånden min ned i buksa og følte meg frem ... ååå, så våt jeg var. Vaskemannen var jo en kjekk fyr, og han luktet så godt! Han kunne gjerne fått tatt meg hardt, for jeg var så kåt ... Jeg begynte å kose meg, og prøvde å få to fingre inn i meg selv. Det var litt vanskelig når buksa var så trang. Jeg dro den ned rett over rompa, og prøvde igjen. Det gikk, og jeg tok fingrene sakte inn og ut av meg. Det var litt vanskelig å sitte med bena på gulvet, så jeg støttet de på stolen fremfor meg. Da ble det straks mye bedre, og jeg fortsatte å pule meg selv. Det var deilig og kjenne det gå inn og ut, selv om jeg savnet ekte saker ... Jeg ble sliten i hånden etter en stund, så jeg prøvde å onanere meg selv ved å tilfredstille klitoris. Da kjente jeg det, at det kom en stor, dyp orgasme innenfra. Jeg stønnet litt da jeg stimulerte forsiktig rundt klitoris, for det var så følsom å ta rett på. Jeg ville vri meg i nytelse, og jeg lagde koselyder for jeg kjente jeg kom. Jeg klarte ikke fokusere på noe annet, da det plutselig smalt i en dør. En mann kom inn i rommet og så på meg. Jeg bråstoppet, og tok bena forsiktig ned fra stolen foran meg. Jeg kunne kjenne det pulsere inni meg ... Nei, så flaut, det var den ene læreren på skolen. Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Og hvor mye hadde han fått med seg? Jeg bare satt litt rød i ansiktet og visste ikke hva jeg skulle si. Han gikk bort til kateteret og sa: Jeg glemte denne, og tok opp en bok. Han ble stående litt å se på meg, og jeg så på han. Han var i 40 åra, nærmere 50, men han goldt seg godt. Han hadde mørkt, tykt hår som bølget seg litt, og han hadde bra kropp for alderen. Det var mange jenter som likte han på studiestedet, og jeg hadde jo lagt merke til han jeg også. Jeg bare så på han, og lurte på hva han ville gjøre. Jeg kjente at jeg hadde så lyst på han, og lurte på om han ville det samme. Han stod jo bare der! Hva tenkte han på? Han la fra seg boken og satte fra seg vesken sin, og gikk forsiktig bort til den første raden av stoler. Jeg satt på 5 rad, fortsatt våt og klar, og fortsatt med bukdene rett nedenfor rompa. Han spurte om jeg hadde det bra, og jeg sa ja, men det kunne vært bedre. Så spurte han om han skulle hjelpe meg ... jeg sa ingenting. Visste ikke hva jeg skulle si ... Jeg tenkte hele tiden; Herregud, bare kom å ta meg! Jeg rotet i sekken min, for jeg husket jeg hadde noen kondomer der. Jeg tok de frem og holdt de i hånden min og smilte lurt...
K.A. Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Handlingen skal foregå i en forelesningssal Noen som kan hjelpe i gang skrivesperren min? Hva går fantasien ut på? Hvem er med, hvem tar initiativ? Frivillig, motvillig, direkte ufrivillig? Alene, fare for å bli oppdaget, beskuet? Det er din fantasi, det er du som bestemmer grensene. Og når du har definert rammene er det mye enklere å komme i gang. Hvem, hva, hvor, hvordan, hvorfor. Og evt. hvor mye. Når du kan svare på disse spørsmålene er det bare å utbrodere.
Yvonne86 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2010 Hva går fantasien ut på? Hvem er med, hvem tar initiativ? Frivillig, motvillig, direkte ufrivillig? Alene, fare for å bli oppdaget, beskuet? Det er din fantasi, det er du som bestemmer grensene. Og når du har definert rammene er det mye enklere å komme i gang. Hvem, hva, hvor, hvordan, hvorfor. Og evt. hvor mye. Når du kan svare på disse spørsmålene er det bare å utbrodere. Vil så gjerne gi typen en "distraherende" historie mens han sitter i forelesningssalen stakkar det skal være en ganske realistisk novelle. kanskje vi er i salen begge to, foreleseren er ganske tørr så vi er litt rastløse begge to..faren for å bli oppdaget spiller en stor rolle ja æh..jeg er så dårlig på det
K.A. Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Vil så gjerne gi typen en "distraherende" historie mens han sitter i forelesningssalen stakkar det skal være en ganske realistisk novelle. kanskje vi er i salen begge to, foreleseren er ganske tørr så vi er litt rastløse begge to..faren for å bli oppdaget spiller en stor rolle ja æh..jeg er så dårlig på det Da er det altså dere to som er hovedpersonene I og med at denne historien er myntet på ham, må den nødvendigvis formes rundt hans fantasier eller preferanser, og de kan jeg ikke snakke for. Realistisk sett vil forelesnings-settingen begrense aktivitetene til hånd og munn. Men hånd og/eller munn er plenty til en slik historie. Men - du sier du vil distrahere typen mens han sitter i forelesningssalen. Betyr det at historien formidles via SMS? Det setter jo en begrensning på hvor lang den kan (eller bør) være. Jeg har selv mottatt slike SMSer, og det skal ikke så mye til for å distrahere. Ikke for min del, ihvertfall!
Yvonne86 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2010 Da er det altså dere to som er hovedpersonene I og med at denne historien er myntet på ham, må den nødvendigvis formes rundt hans fantasier eller preferanser, og de kan jeg ikke snakke for. Realistisk sett vil forelesnings-settingen begrense aktivitetene til hånd og munn. Men hånd og/eller munn er plenty til en slik historie. Men - du sier du vil distrahere typen mens han sitter i forelesningssalen. Betyr det at historien formidles via SMS? Det setter jo en begrensning på hvor lang den kan (eller bør) være. Jeg har selv mottatt slike SMSer, og det skal ikke så mye til for å distrahere. Ikke for min del, ihvertfall! Vi to som er hovedpersonene ja Han har kun sagt at han fantaserer om en overraskelse i forelesningsalen, resten er opp til meg. hadde tenkt mail, men kanskje sms er mer gøy? ser mest for meg munn ja
K.A. Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Vi to som er hovedpersonene ja Han har kun sagt at han fantaserer om en overraskelse i forelesningsalen, resten er opp til meg. hadde tenkt mail, men kanskje sms er mer gøy? ser mest for meg munn ja Beste rådet jeg kan gi deg er vel at du selv er sprengkåt når du skriver det, og at du da ærlig beskriver hva du har lyst å gjøre med ham. Det skal ose av kåtskap av det du skriver; han skal nærmest lukte hvor kåt du er. Om du gjør det riktig, vil du gjøre dagen til et deilig helvete for ham, og han kommer ikke til å tenke på annet enn å rase hjem for å plyndre deg. Hva som er riktig er imidlertid nokså individuelt, og jeg tør ikke gi konkrete tips. Jeg vet hva som virker på meg, men det behøver ikke virke på typen din.
Yvonne86 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2010 Beste rådet jeg kan gi deg er vel at du selv er sprengkåt når du skriver det, og at du da ærlig beskriver hva du har lyst å gjøre med ham. Det skal ose av kåtskap av det du skriver; han skal nærmest lukte hvor kåt du er. Om du gjør det riktig, vil du gjøre dagen til et deilig helvete for ham, og han kommer ikke til å tenke på annet enn å rase hjem for å plyndre deg. Hva som er riktig er imidlertid nokså individuelt, og jeg tør ikke gi konkrete tips. Jeg vet hva som virker på meg, men det behøver ikke virke på typen din. Takk det hjalp uansett Jeg skal prøve på mandag
K.A. Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Takk det hjalp uansett Jeg skal prøve på mandag Lykke til, og slit det med helsa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå