AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Denne måneden har jeg hatt ekstremt ømme bryster f.o.m. eggløsning. Jeg har som regel ømme pupper fra eggløsning, men de pleier å gi seg når tanta kommer. Men ikke denne gangen. De har kanskje blitt litt bedre, men de er fortsatt ubehagelig ømme. Tanta kom litt før tiden denne måneden og har ikke vart like lenge som vanlig... noen som har vært borte i dette? Jeg går ikke på hormonpreparater lenger og har ikke gjort det på nesten et år.
Rosalie Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Holder du på å legge på deg? Da blir i hvertfall puppene mine ømme som bare fy!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Har nettopp tatt av meg 8 kg... men har kanskje gått opp en halv kilo igjen...
sprettball Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Dette var som å lese om meg selv, jeg også også kjempeømme pupper for tiden. Hadde det forrige mnd også. Varer godt over en uke, tror jeg tellte 10 dager sist. Var så ille at jeg har problemr med å trene. Min mens kom også før tiden, pussig.. jeg mistenker en SA, men nå sitter jeg jo med like ømme puper ca 2-3 dager etter EL igjen. Haha, får håpe at det ikke skyldes vektøkning siden det da blir en ond sikrel pga jeg har så vondt at jeg ikke klarer å trene. (trenger vanligvis 3-5 ganger i uka, men nå er det puppepause )
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Hehe... har faktisk gitt seg litt nå. Nå klør de!!! Eneste fordelen med at tanta kommer er jo liksom at puppesmertene gir seg men nå kom tantesmertene bare i tillegg... jaja. Godt vi er flere.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Snakket visst for fort her... Nå er de ømme igjen, og mensen har ikke gitt seg. Jeg trodde den var på vei bort for et par dager siden og at det bare var spotting igjen, men nå har den tatt seg opp igjen. Ikke ekstremt mye, men den er der fortsatt :S Det vil si at mensen ikke har vart i bare 3-4 dager når den pleier å vare 5, men i 7 dager i morgen. Er forkjøla. Lurer på om det kan ha noe å si..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå