Gå til innhold

Unge Fleksnes - feil med episodene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vorfor sender de reprise av gårsdagens episode, for så å sende morgendagens episode rett etterpå? Hvorfor sendes de ikke på rett dag? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vorfor sender de reprise av gårsdagens episode, for så å sende morgendagens episode rett etterpå? Hvorfor sendes de ikke på rett dag? :klø:

Har tenkt på det samme. De sendte episode 1 og 2 første dagen, og da var det gjort. Spennende å se hva de gjør på julaften, når de allerede har vist episode 24.

Skrevet

Har tenkt på det samme. De sendte episode 1 og 2 første dagen, og da var det gjort. Spennende å se hva de gjør på julaften, når de allerede har vist episode 24.

Ikke sant! Tror de gjør det samme med "Pakten" som sendes på NRK Super også.

Skrevet

En liten avsporing dette kanskje, men jeg synes ikke noe om serien "Den unge Fleksnes" egentlig. Riktignok har de ikke vist så mange episoder enda. Men foreløpig har jeg ikke latt meg imponere akkurat. Ingen av rollefigurene i serien likner noe på orginalen overhodet. Ikke i det hele tatt! :tristbla: Hadde faktisk litt forhåpninger om at denne julekalenderen skulle bli bra, men det ser heller dårlig ut.

Skrevet

Jeg syns han som spiller Fleksnes er ganske flink, men jeg får ikke noe særlig julestemning av det. Og jeg skjønte heller ikke helt det med at de sendte to episoder 1. desember, kanskje det er for at det skal være enklere å få med seg den siste episoden? :klø:

Skrevet

Jeg får heller ikke julestemming av den i det hele tatt.

Skrevet

Jeg får heller ikke julestemming av den i det hele tatt.

Får heller ingen julestemning.. Men nå er jo dette et desperat forsøk på å ta opp jakten på Olsenbanden Jr da.. De er jo heller ikke så bra.. men klarer seg likevel. Han som spiller fleksnas er godkjent.. men blir jo en parodi på seg selv.. dessverre

Skrevet

Jeg liker den. Jeg synes det er det beste av juleprogrammene i år, gidder ikke å se på nissene på låven for n-te gang. Han som spiller Fleksness er flink, ja! Og jenta der er superfin og søt. :)

Skrevet

Husk at det er 26 episoder av Fleksnes, så det går nok opp til slutt på et eller annet vis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...