AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Har møtt en fyr som ikke er min type, verken personlighetsmessig eller på utseendefronten. Men han tenner meg så utrolig! Vi har hatt sex (uten at jeg skjønner hvordan det skjedde), og nå klarer jeg ikke å tenke på annet. Blir helt varm av det... Har lyst til å fortsette med det, men er det ikke litt dirty å foreslå for han å møtes sånn at vi kan ha sex? Og kan jeg være direkte? Er så usikker på hvordan han vil reagere.
Gjest rabrabara Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Hehe, jeg TIPPER at han blir sinnsykt glad og hopper på sjansen. Kanskje overrasker du deg selv og faller for ham også.. Hvorfor ikke, når du tenner på ham?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Du trenger ikke å si så mye. Bare treff ham når det passer deg. Kanskje han også bare er på jakt etter sex med deg? Jeg har vært bort i en sånn månn. Bråtenning. Vi begge visste at det ikke kunne bli noe mer. Hadde sex noen ganger før han satte foten ned. Nå var det andre ting som gjorde ting komplisert her da. Kommer aldri til å glemme den mannen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Mitt råd er å komme seg vekk før du får følelser for ham. Jeg hadde også en som jeg var vanvittig betatt av, men egentlig ikke likte, som jeg ga litt for mange signaler, og nå har jeg fått meg en stalker. Jeg vil ikke ha noe mer med ham å gjøre, og det har gått opp for meg at han ikke er helt god.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Mitt råd er å komme seg vekk før du får følelser for ham. Jeg hadde også en som jeg var vanvittig betatt av, men egentlig ikke likte, som jeg ga litt for mange signaler, og nå har jeg fått meg en stalker. Jeg vil ikke ha noe mer med ham å gjøre, og det har gått opp for meg at han ikke er helt god. Jeg har også opplevd denne. Lett at fyren kan bli litt psyko hvis han egentlig er "under your league" og du gir han inntrykk av at du liker han. På den annen side kan det være gøy med en sånn sexgreie. Vær litt på vakt, bare. Og veldig ærlig å at du ikke ønsker noe mer.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har også opplevd denne. Lett at fyren kan bli litt psyko hvis han egentlig er "under your league" og du gir han inntrykk av at du liker han. På den annen side kan det være gøy med en sånn sexgreie. Vær litt på vakt, bare. Og veldig ærlig å at du ikke ønsker noe mer. Gøy kan det nok være, men hvis han er en smule psyko vil han ikke forstå hva "ønsker ikke noe mer" betyr, og noen kvelders gøy blir fort uker med ikke fullt så gøy...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har også truffet en sånn fyr. En arbeidskollega av ei venninne- vi traff hverandre på byen. Han er definitivt ikke min type, men tente meg noe enormt, og etter 8 måneder uten sex etter et tøft brudd, føltes det helt naturlig å be ham med seg hjem og ha vill og uhemmet sex, noe vi også hadde. Har hatt kontakt med ham via FB/ msn siden, og vi har også truffet hverandre for sex igjen. Jeg er ikke klar for et nytt forhold, og det er ikke han heller, men vi har hatt det fint sammen når vi har møttes. Han har på en måte hjulpet meg til å gjenvinne selvtilliten- få meg til å føle meg attraktiv, og har bevist at jeg ikke har glemt "gamle kunster" i sengen. Har også fått teste ut div. seksuelle fantasier, og har tent gnisten i meg igjen. Utvikler dette seg, så får jeg ta det som det kommer, men akkurat nå er det fantastisk fint å ha en elsker- så lenge det varer:) Stå på, TS, Du har ingenting å tape! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Kvinner kan være jævlig selektive når de går på date. Ofte har de en kravliste lang som en odelstingsproposisjon, og hvis daten kun oppfyller skarve 93% av krava droppes han umiddelbart. Så to timer etter at daten med denne lavmåls way under your league-taperen er unnagjort så har dama tredd seg nedpå kuken til en random fyr som neppe oppfyller mer en 17% av kravlista hennes, bare fordi hun var kåt der og da og han fyren så ut til å være et godt knull. Hun er i sin fulle rett selvsagt, men det er jævlig bittert likevel for 93%-mannen. Denne tråden risser opp et slikt scenario, mistenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå