AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Hei! Fra januar og frem til august neste år, har jeg tom avtalebok -bortsett fra første uken i april. Det jeg nå sitter og tenker ofte på er; Hva skal jeg bruke disse månedene til? Skal jeg jobbe? Evt. hvor og med hva? Finnes det noen organisasjoner jeg kan hjelpe, eksempelvis i utlandet og som ikke krever en viss sum for at jeg er med? Noen kurs jeg kan ta? Evt. andre måter å tjene penger på? Jeg har lite penger, og ønsker å tjene litt. Samtidig har jeg fryktelig lyst til å reise, men det må være ved en senere anledning, da økonomien ikke tillater det på nåværende tidpunkt. På grunn av alle disse tankene, tenkte jeg at kanskje dere hadde noen tips?! Jeg er nitten og bosatt på Østlandet om det utgjør noen forskjell.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Feire ? Du har nok av år igjen å jobbe uansett ? Hmm..kokkekurs, fotokurs ? .... Sorry, er dårlig på sånt
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Vikarbyrå må jo være tingen Ja, det kunne kanskje vært noe egentlig Har noe erfaring fra noen, evt. forslag til byråer?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Feire ? Du har nok av år igjen å jobbe uansett ? Hmm..kokkekurs, fotokurs ? .... Sorry, er dårlig på sånt Det er sant. Men feire for meg i syv måneder, er andre ord for å drive dank -og det har jeg ikke lyst til. Jeg vil gjøre noe. Jobbe eller frivillig arbeid for eksempel. Kan reise etter endt utdanning evt. Og penger når jeg begynner å studere igjen til høsten, er veldig godt å ha med seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå