Gå til innhold

Ca. 7 mnd fri..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Fra januar og frem til august neste år, har jeg tom avtalebok -bortsett fra første uken i april. Det jeg nå sitter og tenker ofte på er; Hva skal jeg bruke disse månedene til? Skal jeg jobbe? Evt. hvor og med hva? Finnes det noen organisasjoner jeg kan hjelpe, eksempelvis i utlandet og som ikke krever en viss sum for at jeg er med? Noen kurs jeg kan ta? Evt. andre måter å tjene penger på? Jeg har lite penger, og ønsker å tjene litt. Samtidig har jeg fryktelig lyst til å reise, men det må være ved en senere anledning, da økonomien ikke tillater det på nåværende tidpunkt. På grunn av alle disse tankene, tenkte jeg at kanskje dere hadde noen tips?! :)

Jeg er nitten og bosatt på Østlandet om det utgjør noen forskjell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vikarbyrå må jo være tingen :)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Feire :strix: ? Du har nok av år igjen å jobbe uansett ?

Hmm..kokkekurs, fotokurs ? ....

Sorry, er dårlig på sånt :P

Skrevet

Vikarbyrå må jo være tingen :)

Ja, det kunne kanskje vært noe egentlig :) Har noe erfaring fra noen, evt. forslag til byråer? :)

Skrevet

Feire :strix: ? Du har nok av år igjen å jobbe uansett ?

Hmm..kokkekurs, fotokurs ? ....

Sorry, er dårlig på sånt :P

Det er sant. Men feire for meg i syv måneder, er andre ord for å drive dank -og det har jeg ikke lyst til. Jeg vil gjøre noe. Jobbe eller frivillig arbeid for eksempel. Kan reise etter endt utdanning evt. :) Og penger når jeg begynner å studere igjen til høsten, er veldig godt å ha med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...