Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 hei!er det noen som vet hvor man får kjøpt rimelige stråkurver.. skal ha en middels stor kurv til å ha ting i, skal gis bort i gave og fylles opp med ulike ting.. har sjekket europris nille tiern men ingen har...
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Hva med hobby-butikker? Har definitivt sett noen på Ikea, husker ikke prisen da, men...
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 jepp jeg fant det både på skeidar og ikea... men gikk for den på ikea. takk skal dere ha! men kanskje dere vil hjelpe mer? skal fylle denn ekurven med ulike ting.en gave til min far! fant ikke på noe bedre.. tenkt eå fylle med interresante blader han leser,sjokolade sokker undertøy osv... noensom har noen gode råd?
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 Hva med godlukt, barbersaker e.l.? Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 han drikker ikke så mye,så jeg utelukker det! og han har nettopp vært i utlandet og kjøpt alt av godlukter, ellers hadde jeg så klart gått for det siste, derav blir det så vanskelig--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå