Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det andre enn meg som klør i hendene til at det dinger 7 desember på kalender?

Jeg skal jammen logge inn klokken 00.00 og har dermed kjøpt versjonen på nettet og lastet ned, og er nettopp ferdig installert og klar for innlogging natt til tirsdag!

Noen andre her inne som skal spille? er jo 10 ganger større enn julaften dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og gubben skal, forhåndsbestilte i går :)

Skrevet

Har kjøpt den digitale, så er oppe å går med engang det kommer ut.

Om jeg blir å spille med engang, vet jeg ikke..kanskje.

Skrevet

Yes. Har ikke forhåndsbestilt. Får tusle ned på butikken når det slippes.

Skrevet

Jeg har forhåndsbetalt, så jeg går rett inn og henter spillet når det lanseres. Gleder meg ja!

Regner med serverene er ustabile uansett, så da er det like greit å kjøpe det i butikk så man har coveret.

:danse:

Skrevet

Tror ikke jeg klarer å vente til tirsdag morgen altså, dessuten har jeg leseuke for eksamen, men får prøve å ha en viss viljestyrke til å ikke "skal bare, skal bare...".

:) Dette blir spennende!

Gjest Consensio
Skrevet

Jepp, både jeg og mannen

Ved midnatt sitter vi benket ned foran hver vår PC, utstyrt med mat og drikke :fnise:

Gjest Applecore
Skrevet

Har bestilt!

Gleder meg gleder meg gleder meg!!!!!! :danse:

Skrevet

Jepp, både jeg og mannen

Ved midnatt sitter vi benket ned foran hver vår PC, utstyrt med mat og drikke :fnise:

Det du sier der minner meg om gode gamle Molten Core :D da ble vi gjerne sittende i 8 timer... å det var mye pepsi max og annet "dårlig" mat som skle ned gjennom gapet haha!

Skrevet

Oh yeah, her sitter alle i huset klare. Har allerede prøvd ut beta versjonen :)

Skrevet

Det du sier der minner meg om gode gamle Molten Core :D da ble vi gjerne sittende i 8 timer... å det var mye pepsi max og annet "dårlig" mat som skle ned gjennom gapet haha!

Du har ikke levd før du har forsøkt å vinne (en og samme) Alterac Valley 16 timer i strekk! Dette var selvsagt før auto-afk, så man rakk heldigvis å gå på toalettet for å gjøre både #1 og #2 :fnise:

• Liker 1
Skrevet

lurer på om det finnes en mulighet for at jeg får den allerede på mandag. ble sendt i går. GLEDER MEG SÅ! skal definitivt prøve worgen warlock.

Skrevet

Fikk hentet spillet for sånn 15min siden i butikken. Den raskeste installasjonen, noen sinne?

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg er usikker. Var totalt avhengi av spillet en god stund, har nå kuttet det ut i litt over 3 mnd, men har jo veldig lyst å pørve cataclysm. Vi får se. Kos dere i vertfall! :jepp:

Skrevet

Jeg er usikker. Var totalt avhengi av spillet en god stund, har nå kuttet det ut i litt over 3 mnd, men har jo veldig lyst å pørve cataclysm. Vi får se. Kos dere i vertfall! :jepp:

Er veldig usikker jeg også.. Har veldig lyst å prøve, men samtidig har jeg ikke lyst å bruke så mye tid på det som jeg vet det blir..

Gjest Consensio
Skrevet

Må jo ikke bruke masse tid på et da ;)

Spilte hardcore for mange år siden, men de siste 3-4 årene så har jeg bare "kosespilt"

Er man i en bra, men social guild så kan man jo også ta instanser som det passer seg.

Skrevet

Har forhåndsbestilt og hvis jeg gidder roter jeg meg ned på nattåpent, men jobber fra syv om morran tirsdag så blir neppe noen spilling på meg.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Jeg har også forhåndsbestilt, men ikke sikkert jeg får kjøpt det på dagen likevel. Kanskje hvis jeg kjøper det der i området jeg blir å være den dagen istedenfor.

Gleder meg noe sinnssykt! :enig:

Skrevet

Både jeg og samboeren gleder oss kjempe mye :hoppe:

Har bestilt spesial edition fra ELkjøp og så blir det til at vi bare laster ned den andre versjonen fra nett :jepp:

Har selv ikke kommet opp i lvl 80 enda, så jeg får komme meg opp i det først før jeg fortsetter med Cata :nigo:

Gleder meg :hoppe:

Skrevet

Gubben har forhåndsbestilt collector's edition, så jeg håper spillene kommer i posten tidsnok :jepp:

Men for tiden sliter vi med å få alle guildisene gjennom ICC og spesielt for tittelen "Kingslayer", så jeg har ikke tid til å glede med ennå - men når den dagen kommer blir det Worgen Warrior baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...