Mir Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Ja, er det andre enn meg som klør i hendene til at det dinger 7 desember på kalender? Jeg skal jammen logge inn klokken 00.00 og har dermed kjøpt versjonen på nettet og lastet ned, og er nettopp ferdig installert og klar for innlogging natt til tirsdag! Noen andre her inne som skal spille? er jo 10 ganger større enn julaften dette
Gjest Adera Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Eg og gubben skal, forhåndsbestilte i går
Gjest Xelle Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Har kjøpt den digitale, så er oppe å går med engang det kommer ut. Om jeg blir å spille med engang, vet jeg ikke..kanskje.
Gjest Iah Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Yes. Har ikke forhåndsbestilt. Får tusle ned på butikken når det slippes.
pittie Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har forhåndsbetalt, så jeg går rett inn og henter spillet når det lanseres. Gleder meg ja! Regner med serverene er ustabile uansett, så da er det like greit å kjøpe det i butikk så man har coveret.
Mir Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2010 Tror ikke jeg klarer å vente til tirsdag morgen altså, dessuten har jeg leseuke for eksamen, men får prøve å ha en viss viljestyrke til å ikke "skal bare, skal bare...". Dette blir spennende!
Gjest Consensio Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Jepp, både jeg og mannen Ved midnatt sitter vi benket ned foran hver vår PC, utstyrt med mat og drikke
Gjest Applecore Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 Har bestilt! Gleder meg gleder meg gleder meg!!!!!!
Mir Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2010 Jepp, både jeg og mannen Ved midnatt sitter vi benket ned foran hver vår PC, utstyrt med mat og drikke Det du sier der minner meg om gode gamle Molten Core :D da ble vi gjerne sittende i 8 timer... å det var mye pepsi max og annet "dårlig" mat som skle ned gjennom gapet haha!
Solros Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Oh yeah, her sitter alle i huset klare. Har allerede prøvd ut beta versjonen
Antlers Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Det du sier der minner meg om gode gamle Molten Core :D da ble vi gjerne sittende i 8 timer... å det var mye pepsi max og annet "dårlig" mat som skle ned gjennom gapet haha! Du har ikke levd før du har forsøkt å vinne (en og samme) Alterac Valley 16 timer i strekk! Dette var selvsagt før auto-afk, så man rakk heldigvis å gå på toalettet for å gjøre både #1 og #2 1
madison rose Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 lurer på om det finnes en mulighet for at jeg får den allerede på mandag. ble sendt i går. GLEDER MEG SÅ! skal definitivt prøve worgen warlock.
pittie Skrevet 4. desember 2010 #13 Skrevet 4. desember 2010 Fikk hentet spillet for sånn 15min siden i butikken. Den raskeste installasjonen, noen sinne?
Gjest Sommertid Skrevet 4. desember 2010 #14 Skrevet 4. desember 2010 Jeg er usikker. Var totalt avhengi av spillet en god stund, har nå kuttet det ut i litt over 3 mnd, men har jo veldig lyst å pørve cataclysm. Vi får se. Kos dere i vertfall!
Cera Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er usikker. Var totalt avhengi av spillet en god stund, har nå kuttet det ut i litt over 3 mnd, men har jo veldig lyst å pørve cataclysm. Vi får se. Kos dere i vertfall! Er veldig usikker jeg også.. Har veldig lyst å prøve, men samtidig har jeg ikke lyst å bruke så mye tid på det som jeg vet det blir..
Gjest Consensio Skrevet 5. desember 2010 #16 Skrevet 5. desember 2010 Må jo ikke bruke masse tid på et da Spilte hardcore for mange år siden, men de siste 3-4 årene så har jeg bare "kosespilt" Er man i en bra, men social guild så kan man jo også ta instanser som det passer seg.
Gjest Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 Har forhåndsbestilt og hvis jeg gidder roter jeg meg ned på nattåpent, men jobber fra syv om morran tirsdag så blir neppe noen spilling på meg.
Gjest Jentehumor Skrevet 5. desember 2010 #18 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har også forhåndsbestilt, men ikke sikkert jeg får kjøpt det på dagen likevel. Kanskje hvis jeg kjøper det der i området jeg blir å være den dagen istedenfor. Gleder meg noe sinnssykt!
Småkjekset Skrevet 5. desember 2010 #19 Skrevet 5. desember 2010 Både jeg og samboeren gleder oss kjempe mye Har bestilt spesial edition fra ELkjøp og så blir det til at vi bare laster ned den andre versjonen fra nett Har selv ikke kommet opp i lvl 80 enda, så jeg får komme meg opp i det først før jeg fortsetter med Cata Gleder meg
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #20 Skrevet 5. desember 2010 Gubben har forhåndsbestilt collector's edition, så jeg håper spillene kommer i posten tidsnok Men for tiden sliter vi med å få alle guildisene gjennom ICC og spesielt for tittelen "Kingslayer", så jeg har ikke tid til å glede med ennå - men når den dagen kommer blir det Worgen Warrior baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå