AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 ..og hun er ikke av typen man vil ha på "feil side" av seg! Jeg jobber som personalkoordinator og hun er resepsjonist... En gang var vi ute med en kunde på et arrangeent. Da sørget hun for å være iskald mot meg og stå fysisk med ryggen til meg og ikke snakke til meg i det hele tatt. Bare snakket til kunden om at hun skulle få en slutt på at en person skulle "styre hele skuta" - ref meg. Jeg har ikke gjort noe annet enn jobben min.. Hun ler og smiler og later som alt er så supert og så går hun bak ryggen på folk (flere her på kontoret) og smisker med de som sitter i toppledelsen - sørger for å få vite alle bedriftshemmeligheter etc. Poenget er at jeg syns dette er latterlig!! Kommer man på feil side av henne - er man dømt til å ha en jævlig hverdag fordi hun sørger for at alle i toppledelsen hater deg og gjør livet generelt surt. Skal hun bare få fortsette på denne måten da? Jeg elsker jobben min - men synes dette er helt forkastelig. Meninger??? Hva gjør jeg??
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Snakk med din sjef - fortell hvordan du føler dette. Desverre er arbeidsnorge fulle av håpløse arbeidstakere (og også arbeidsgivere), som ikke eier skrupler. Men skal man selv ha en ok arbeidsplass, så må man også gjøre noe for dette.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Slike mennesker er ikke egentlig "bitcher", vil heller kalle det en personlighetsforstyrrelse. At man ikke er som man skal i hjernen. Å trakkasere de man ikke liker/føler seg truet av er tydelig tegn på det faktisk. 1
glamorous Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Huff jeg vet hvordan du har det. Før jeg begynte å studere ifjor så hadde jeg friår og jobbet som servitør på et hotell. Kjøkkensjefen på hotellet hatet meg fra første gang hun så meg. Og hun hadde ikke engang utvekslet et ord med meg før hun begynte å trakassere meg og være ondskapsfull. Spesielt da hun la merke til at guttene, både servitørene og kokkene ga meg mye oppmerksomhet, brøt helvete løs. Hvis noe var gale, fikk jeg alltid skylden. Kom jeg 2 minutter for sent, klaget hun til hotelledelsen om at jeg alltid kom for sent og det var ikke måte på hva hun gjorde. Hun gjorde dagen min på jobb helt grusom. Alle var helt forskrekket over måten hun behandlet meg på, men det var umulig å konfrontere henne. Etter et år sa jeg opp, og begynte å studere. Men det værste er at en tidligere kokk som jobbet der (min nåværende kjæreste) og hun var relativt gode venner før jeg kom inn i bildet. Og når han ringte henne for å få en attest fra henne for noen måneder siden, så var alt hun snakket om, at han IKKE måtte være sammen med meg, og at jeg var et grusomt og falskt menneske og en stor bimbo. hun er 34 år, og jeg er 22! Hva får et menneske til å oppføre seg slik? det skal også sies at hun absolutt ikke kjenner meg, hun bestemte seg for å hate meg første dagen min på jobb, før hun i det hele tatt hadde hilst på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå