Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes menn er vanskelige å kjøpe til sånn all over. Sliter med gave til alle mennene i familien. De øser ikke akkurat julegaveønsker utav seg, og jeg vil så veldig gjerne kjøpe noe som gleder!

Mannen min er bilinteressert. Det er hobbyen hans, men det kan jeg ingenting om, og tiden begynner å renne ut hvis man skal bestille noe fra utlandet, o.l. Han liker tekniske duppeditter, store TV-er, går bare i t-skjorter og liker øl.

Så hjelp meg, alle menn og damer, hva skal dere kjøpe til deres menn, og menn - hva tror dere min mann hadde blitt glad for?

Han ønsker seg riktignok garasjetelt og sånn greie å ha verktøy i, men er ikke det fryktelig dyrt, da? (Altså, han har ikke spurt meg om dette, jeg bare vet at det er noe han vil ha.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger det være vanskeligere enn å kjøpe ei kasse øl? Ta å åpne den ene, og kos deg med den mens du teiper en wonderbaum på hver flaske. Hulrommet etter den du drikker passer til en sammenrullet T-skjorte. Julepapir.

Du må anta at en bilinteressert allerede besitter det som trengs av verktøys.

Skrevet

Hva med årsabonnement på et bilblad?

Skrevet

Han abonnerer på flere bilblad, og han fikk en øl-kalender av meg 1.desember! Disse verktøyholderne/skapene på hjul, er de veldig dyre? Noen som har en sånn og kan anbefale en?

Skrevet (endret)

samboeren ønsker seg kompressor ol annet til bil men det koster ja. verktøy kasse koster ikke all verden da.

jeg vurderer og gi samboern et bilde en kreativ kamerat skal lage, ga han litt ideer også får vi se på resultatet. ga han BMW, logo, bil, og fargene blå, sort, hvit og carbon.

eller så får han 1000 kr så kan han kjøpe det han vil.

vi ønsker oss begge WEE ogprater om å kjøpe det sammen til oss i gave.

andre ting til men og bil intereserte er utstilling biler i 1:18

eller finn små ting te er glad i som vin ol.

abolomang på bil blader eller vimenn eller noe er jo også bra gaver som varer.

Endret av JP86
Gjest redstar
Skrevet

Jeg har funnet en del sånn vedlikehold produkter som skal brukes til bil da sambo er veldig glad i biler og styrer på og steller med dem:p

Så jeg har tenkt på sånn vaskepakke greie med litt forkjellige produkter, både til inne og ute.

Støvkluter, anti-freez til vinduer, sånn klut til å tørke over etter vask(i gult etui), spray til felgene(den koster et par hundre), citronspray til interjøer(den og også litt dyr men veldig god) det er slike ting som er "kjipt" å bruke penger på og det er ikke noe dem kommer på å kjøpe så når dem får det så er det jo kjekt.

Ser også at en del sånn Clas olsen, jernia osv har tilbud på sånn verktøyhyller/skrin, så du kan jo ser på det:)

Skrevet

Hva med en opplevelse da. Billetter til Top Gear showet i Spektrum til våren

Skrevet

NAF medlemskap hvis han ikke har det fra før. Det får min kjære iår :)

Gjest redstar
Skrevet

Hva med en opplevelse da. Billetter til Top Gear showet i Spektrum til våren

Oi det hørtes jo spennende ut..

Det må jeg sjekke ut:)

Skrevet

Jeg stemmer også for billetter til Top Gear showet! Jeg og samboeren, vi skal, og jeg gleder meg jeg og. :fnise:

Skrevet

Top Gear-show?? Hvor får man kjøpt billetter?

Skrevet

Da har jeg kjøpt billetter, og nå vet jeg en som blir glad til jul! :) Takk for tips, alle sammen, nå er alle julegavene i boks, også den vanskeligste! :)

Gjest redstar
Skrevet

Er jo ikke mange gold-billetter igjen, jeg jeg får håpe,be&krysse fingra for at det er fler igjen på torsdag når lønna kommer... Jeg og sambo skal også:):)

Også må det jo bli gold biletter for da får man jo gå bak å se osv etterpå, det er jo halve showet:)

*gleder meg*

Skrevet

Det var ikke flere gold-billetter igjen da jeg bestilte i dag. Bare Silver . Håper de liker det fordet. :tristbla:

Skrevet

Go-kart eller andre opplevelser som inneholder biler og fart? Racerkjøring eller noe sånt?

Gjest redstar
Skrevet

Det var ikke flere gold-billetter igjen da jeg bestilte i dag. Bare Silver . Håper de liker det fordet. :tristbla:

På ingen av forestillingene?! :( :(

Skrevet (endret)

Huff, det vet jeg ikke. Jeg bestilte 26/3 kl 1800, og da var det ingen! Jeg kom ikke på å sjekke en gang. Så kjipt at de ikke får komme bak scenen, da, det hadde jo vært topp, mannen min er virkelig fan av showet. Håper han ikke blir skuffet. :tristbla:

Endret av Van Dyke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...