AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har et problem, eller kansje det ikke er et problem akkurat, men jeg blir så himla våt når jeg har sex med samboeren min! Altså, vi snakker veldig våt, det surkler.. Har aldri hatt dette problemet før med tidligere partnere, men så har heller ikke sexen vært mye å skryte av da.. Vet ikke om dette plager han da, han har aldri sagt noe, men jeg tenker at det kansje blir litt lite friksjon? Noen som kjenner til dette, og kansje vet om noe som kan hjelpe? Sexen er fantastisk, det synest vi begge, men det er bare dette som plager meg litt..
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Om det plager ham eller ikke kan ikke andre enn han svare på. Men han jeg holder på med nå har sagt at det er ekstra deilig å være inni meg når jeg er ekstra våt.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Samme sier damen min. Men jeg er meget fornøyd med friksjonen. Kanskje stole på at partneren din sier det som sant er? Jeg blir heller ikke trodd av damen...
Ziegel Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Heller for våt enn for tørr! Hun ene partneren min hadde noe av det samme, hun ble ekstremt våt nedentil. Syntes det egentlig var litt turn-on jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå