AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Som tittelen sier. Jeg bruker Firefox, og aner ikke hvordan jeg da skal ta vare på disse (kopiere de over på en ekstern harddisk). Har blant annet en mappe med RSS-feeds til blogger.
aluminium Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Er det bokmerker du mener? Isåfall er det bare å få i Fil og velge eksporter bokmerker. Filen blir veldig liten, så det er bare å sende den i en epost til seg selv. Da har man den til senere...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Thank you! Ikke rart jeg ikke har funnet noe på Google, når jeg går rundt og kaller det faner Mente så klart bokmerkene, som jeg har liggende OVER fanene.
Zzyzx Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Du kan prøve denne: http://mozbackup.jasnapaka.com/ Når du laster inn backupen etter at maskinen er reinstallert så vil Firefox se helt lik ut med all informasjon som var der fra før av.
Ellsworth Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Flere gode forslag her. En annen mulighet er å synce bokmerker og evt. andre innstillinger med en webtjeneste, f. eks. Firefox Sync eller XMarks. Egentlig anbefaler jeg dette for browsere, ettersom det er så lite arbeid med å være helt oppdatert. Dessuten kan du med letthet overføre bokmerker fra en maskin til en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå