Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2010 #21 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må åpne opp kjøleskapet hver gang jeg er innom kjøkkenet. (Må gjennom det får å komme til badet eller å gå ut. Så det blir en del ganger løpet av dagen.)Det er ikke fordi jeg er sulten, bare gjør det av vane. Må du gå gjennom kjøleskapet for å komme til badet eller gå ut? 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #22 Skrevet 3. desember 2010 Mitt problem var at jeg ble deprimert når jeg ikke kunne røyke. (fikk besøk, kjøre bil osv) Siden du er bipolar er vel dette det verste du kan gjøre, men jeg skjønner lengselen din. En periode så jeg bare frem til kvelden og jeg kunne rulle meg en...... Ja det er en ond sirkel :/ Det gjør det bare bedre der og da:/
Gjesten Skrevet 3. desember 2010 #23 Skrevet 3. desember 2010 - Jeg må ha kaffe om morgnen - Hvis jeg har håret løst drar jeg fingrene gjennom det hele tiden - Jeg har et fast system på hvordan jeg pusser tennene - Klesskapet mitt er fargekoordinert. Kunne ikke falle meg inn å henge noe på feil sted.
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2010 #24 Skrevet 3. desember 2010 Det første jeg gjør når jeg står opp (etterat jeg har vært på badet og gjort mitt fornødne) er å sette på kaffetrakteren og å hente dagens avis. Bortsett fra det har jeg ingen spesielle vaner.
Gjest strykebrett Skrevet 3. desember 2010 #25 Skrevet 3. desember 2010 Må du gå gjennom kjøleskapet for å komme til badet eller gå ut? Ja det er en ond sirkel :/ Det gjør det bare bedre der og da:/ HAHAHAAA!! Leste bare de to svarene etter hverandre
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2010 #27 Skrevet 3. desember 2010 [*]Sto opp en time og 15 minutter før bussen kom. [*]Satt på dataen og spiste frokost mens jeg drakk kaffi. [*]Leste alltid VG.no og alle andre nyhetssider. [*]Sjekket mailen min. Det høres da fryktelig ukomfortabelt ut å sitte på "dataen". Det må være mye bedre å sitte på en stol mens man spiser frokost og drikker kaffe . 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #28 Skrevet 3. desember 2010 Det høres da fryktelig ukomfortabelt ut å sitte på "dataen". Det må være mye bedre å sitte på en stol mens man spiser frokost og drikker kaffe . Utrolig som du skal pirke på det andre sier. "Å sitte på pc'n" er et helt normalt uttrykk. 3
Gjest Sobril Skrevet 3. desember 2010 #29 Skrevet 3. desember 2010 Når jeg hører musikk i bilen så MÅ jeg ha på random. Selv om jeg vet hvilken sang jeg vil høre så MÅ jeg "shuffle" til den endelig dukker opp.
Gjest Consensio Skrevet 3. desember 2010 #30 Skrevet 3. desember 2010 Når jeg hører musikk i bilen så MÅ jeg ha på random. Selv om jeg vet hvilken sang jeg vil høre så MÅ jeg "shuffle" til den endelig dukker opp. Samme her !!
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2010 #31 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Utrolig som du skal pirke på det andre sier. "Å sitte på pc'n" er et helt normalt uttrykk. Jeg har observert at "på" tydeligvis er den eneste gangbare preposisjonen mange kan bruke. Man har en diskusjon på, er fadder på, arbeider på barnehage osv. Jeg nekter å tro at "å sitte PÅ pc-en" er normalt å si. Hadde du sagt "å sette på pc-en", skulle jeg vært enig med deg. Men man sitter ved, eller foran, pc-en, eventuelt har den i fanget hvis det er en bærbar. Endret 3. desember 2010 av Belladonna 2
Gjest Thefainter Skrevet 3. desember 2010 #32 Skrevet 3. desember 2010 Samme her !! Samma her også! :finse: Og jeg må også åpne kjøleskapet hver gang jeg er på kjøkkenet, selv om jeg ikke er sulten
Bonito Skrevet 3. desember 2010 #33 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må telle for meg selv hvor mange timer søvn jeg har mulighet til å få før jeg legger meg. Det gjør jeg også. I tillegg må jeg alltid en tur på do før jeg skal spise. :klø:
Gjesten Skrevet 3. desember 2010 #34 Skrevet 3. desember 2010 Når jeg hører musikk i bilen så MÅ jeg ha på random. Selv om jeg vet hvilken sang jeg vil høre så MÅ jeg "shuffle" til den endelig dukker opp. Samme her !! Samma her også! :finse: Jeg og! Godt å høre jeg ikke er alene om den
Xaphan Skrevet 3. desember 2010 #35 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har observert at "på" tydeligvis er den eneste gangbare preposisjonen mange kan bruke. Man har en diskusjon på, er fadder på, arbeider på barnehage osv. Jeg nekter å tro at "å sitte PÅ pc-en" er normalt å si. Hadde du sagt "å sette på pc-en", skulle jeg vært enig med deg. Men man sitter ved, eller foran, pc-en, eventuelt har den i fanget hvis det er en bærbar. Det er helt normalt å si at man sitter på PCen. Om det er korrekt måte å uttale seg på er det kanskje ikke, men det er fremdeles vanlig. 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2010 #36 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Det er helt normalt å si at man sitter på PCen. Om det er korrekt måte å uttale seg på er det kanskje ikke, men det er fremdeles vanlig. I mitt lange yrkesliv og privat har jeg brukt datamaskiner og pc mye lenger enn du har levd, jeg har aldri hørt noen si at de sitter på pc-en. Så da får vi bare være enige om at vi har forskjellige oppfatninger. Kan du se det for deg rent konkret at du sitter PÅ pc-en? Men nå er tråden kraftig avsporet, så jeg foreslår at vi avslutter dette. Det var opprinnelig fra min side ment som en morsomhet. Endret 3. desember 2010 av Belladonna
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #37 Skrevet 3. desember 2010 Utrolig som du skal pirke på det andre sier. "Å sitte på pc'n" er et helt normalt uttrykk. Jesus Christ noen har mensen! Er det så utrolig irriterende når noen kommenterer ting i setninger som kan høre litt komisk ut?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #38 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må dusje hver dag, hvis ikke får jeg ikke sove. Seriøst, har jeg ikke dusjet får jeg ikke sove. Så når jeg legger meg uten å ha dusjet, ender det alltid opp med at jeg tar en dusj etter et pr timer. Jeg må ha sjokolade eller noe annet søtt hver dag Har du noen vaner eller noe du "må" gjøre ? Jeg må pusse tenner og ha fuktighetskrem i fjeset, ellers er jeg ikke fresh nok til å gå ut. Hvis jeg skal kjøre langt med bil MÅ jeg ha en kaffe med i bilen. Jeg må onanere for å få sove.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #39 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har observert at "på" tydeligvis er den eneste gangbare preposisjonen mange kan bruke. Man har en diskusjon på, er fadder på, arbeider på barnehage osv. Jeg nekter å tro at "å sitte PÅ pc-en" er normalt å si. Hadde du sagt "å sette på pc-en", skulle jeg vært enig med deg. Men man sitter ved, eller foran, pc-en, eventuelt har den i fanget hvis det er en bærbar. Da sitter du jo UNDER den da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå