Gjest Lebewesen93 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må dusje hver dag, hvis ikke får jeg ikke sove. Seriøst, har jeg ikke dusjet får jeg ikke sove. Så når jeg legger meg uten å ha dusjet, ender det alltid opp med at jeg tar en dusj etter et pr timer. Jeg må ha sjokolade eller noe annet søtt hver dag Har du noen vaner eller noe du "må" gjøre ?
Tulling Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Må dusje for å våkne. dusker jeg ikke føler jeg at det er bortkastet å ta på seg helt rene klær.
HopelessFear Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må åpne opp kjøleskapet hver gang jeg er innom kjøkkenet. (Må gjennom det får å komme til badet eller å gå ut. Så det blir en del ganger løpet av dagen.)Det er ikke fordi jeg er sulten, bare gjør det av vane.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 MÅ ta meg en røyk innen 15 min etter jeg har stått opp!
Xaphan Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må telle for meg selv hvor mange timer søvn jeg har mulighet til å få før jeg legger meg. 4
HopelessFear Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må telle for meg selv hvor mange timer søvn jeg har mulighet til å få før jeg legger meg. Gjør jeg og. 1
CafeLatte Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Jeg måå fjerne sminke og bruke tanntråd hver kveld ellers så føler jeg meg sikkelig ekkel.
Beauté Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg har uendelige vaner. Skal liste dem opp her på en enkel måte: Vaske hendene med en gang jeg har kommet hjem (dette gjør mine barn, uten at jeg har spurt dem om det).Ikke ha fingrer i fjeset eller i munnen når jeg er ute (om jeg har rørt noe annet).Når jeg skal legge meg, leser jeg blader i sengen.Når jeg skal legge meg, tisser jeg to ganger før jeg klarer å slappe helt av.I sengen har jeg støtte av ekstra tepper for å heve beina (etter jeg brakk ankelen for 3 år siden. Klarer bare ikke å slutte).Jeg sover ALDRI i pyjamas eller nattkjole. KUN i trusen.Jeg dusjer hver kveld eller bader. For jeg vil ikke ha "møkk" i sengen.Stryk med fingrene under rennende vann, over såpeskålen, for jeg hater rest-såpe som blir liggende. Henger opp dorull om holderen er tom. Da jeg jobbet, så hadde jeg dette som vane: Sto opp en time og 15 minutter før bussen kom.Satt på dataen og spiste frokost mens jeg drakk kaffi.Leste alltid VG.no og alle andre nyhetssider.Sjekket mailen min. Endret 3. desember 2010 av Beauté
Meaty Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Jeg MÅ klø meg i ørene med en bomullspinne når jeg foretar morgenstellet. Det er ikke det at det klør, men det føles så tilfredsstillende å rote litt rundt inni der.
Gjest Uglefot Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må åpne opp kjøleskapet hver gang jeg er innom kjøkkenet. (Må gjennom det får å komme til badet eller å gå ut. Så det blir en del ganger løpet av dagen.)Det er ikke fordi jeg er sulten, bare gjør det av vane. Hehe,nå ser jeg for meg at du må fysisk gå igjennom kjøleskapet for å komme deg til badet eller komme deg ut Skylder på trøtthet og eksamensnerver Jeg MÅ ha en god frokost med en kopp te når jeg står opp. Ellers fungerer jeg rett og slett ikke.
Ententyn44 Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Dagen må starte med en kopp med te og en røyk. Så må jeg lese igjeenom alle nettaviser. Så må jeg dusje for å våkne. Så kan jeg begynnepå dagen uten stress (Jeg blir lettere stresset hvis ikke jeg får gjort alt dette før jeg går ut av døren om morgenen)
sommermor Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 Jeg må også ha en dusj om morgenen,for å mykne opp mine stive ledd.Jeg er også helt avhengig av kaffe.
Xaphan Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 Jeg vet ikke helt om det her teller som en vane, men jeg må ha mobilen min på lydløs. Jeg takler ikke lyden av meldingstoner og ringetoner.
Gjest Raindrops Skrevet 3. desember 2010 #14 Skrevet 3. desember 2010 Jeg vet ikke helt om det her teller som en vane, men jeg må ha mobilen min på lydløs. Jeg takler ikke lyden av meldingstoner og ringetoner. Samme her. Jeg skvetter himmelhøyt hvis mobilen min lager lyd.
CocoPiaf Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 Jeg MÅ ha på håndkrem veldig ofte. Hver gang etter jeg har vasket hendene, fikset neglene, dusjet, holdt på med noe som helst.. Takler ikke å ha tørre hender!
Gjest Sommertid Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 jeg må alltid gå på do før jeg legger meg. Hvis jeg må stå opp igjen pga et eller annet går jeg på do igjen, selv om det kun er 5 min siden sist. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #17 Skrevet 3. desember 2010 Holder meg anonym på den her: -røyker hasj..har gjort alt for lenge -drikker minst 1 liter Cola eller pepsi max om dagen,gjort det siden jeg var barn å får abstinenser hvis jeg ikke får det - røyker vanlig røyk -klør meg opp når jeg ikke har det bra ,sjikkelige sår litt her og der:/ - må gå på do 2 ganger før jeg legger meg! Hater og må opp igjen etter og ha lagt meg -uansett hva jeg prøver får jeg aldri snudd døgne mitt.. døgne mitt går fra 5 om ettermiddagen til 6 -7 om mårningen:P
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #18 Skrevet 3. desember 2010 Holder meg anonym på den her: -røyker hasj..har gjort alt for lenge Det gjorde jeg også før. Lenge! Ble så sløv og det gikk utover andre ting. Blir du ikke sløv da?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #19 Skrevet 3. desember 2010 Det gjorde jeg også før. Lenge! Ble så sløv og det gikk utover andre ting. Blir du ikke sløv da? Jo jeg blir det ,men det er det jeg vil.Har bipolar så er urolig inni meg nesten konstant. Da er det godt å bare få kobla av,men jeg veit at det ikke er bra for meg !
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #20 Skrevet 3. desember 2010 Jo jeg blir det ,men det er det jeg vil.Har bipolar så er urolig inni meg nesten konstant. Da er det godt å bare få kobla av,men jeg veit at det ikke er bra for meg ! Mitt problem var at jeg ble deprimert når jeg ikke kunne røyke. (fikk besøk, kjøre bil osv) Siden du er bipolar er vel dette det verste du kan gjøre, men jeg skjønner lengselen din. En periode så jeg bare frem til kvelden og jeg kunne rulle meg en......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå