Gå til innhold

Hvilken julebrus liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hamar Lillehammer-bryggeri sin BRUNE julebrus er definitivt den jeg syns er best! :D

-jeg kommer fra et helt annet sted, så denne har kapra plassen til den røde julebrusen jeg drakk når jeg var liten ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aass sin

Må jo bare elske den når det er Julebruskongen sin favoritt:-)

Skrevet

Det er uhyre sjelden jeg drikker brus, men gjør jeg det er Dahls julebrus å foretrekke. :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Og nå kommer rare Ylvina med sitt avvikende svar: Coop X-tra julebrus (rød)! Akkurat så søt og syntetisk bringebæraktig som julebrus skal være! :)

Skrevet

Trio uten tvil! Når jeg tenker meg om er vel kanskje merket Union nå? Den hører til i Grenland/Telemark i hvert fall.

Skrevet

helt klart CB sin julebrus.

julebrus skal være brun, ikke rød:)

• Liker 1
Gjest pepsimax
Skrevet

Den billige på rema! Det er vel grans:) namnam!!!

Skrevet

Dahls Julebrus uten tvil :hjerte: god jul! :nisse:

Skrevet

har jeg svart her før? Lerum, ingen over og ingen ved siden av. På nr to kommer grans på plastflaske, men den ligger et laaaaangt hakk bak lerum.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Trio uten tvil! Når jeg tenker meg om er vel kanskje merket Union nå? Den hører til i Grenland/Telemark i hvert fall.

Heia Grenland :klappe: ^^

Skrevet

helt klart CB sin julebrus.

julebrus skal være brun, ikke rød:)

100% enig! :)

Skrevet

Berentses brune julebrus. Da er det jul! :nisse:

Helt enig! Berentsen sin brune julebrus i glassflasker! For foreldrene mine er det akevitt og rødvin til pinnekjøttet. For meg (på over 40 år) og min bror (på snart 40 år) er det kun Berntsen brune julebrus som gjelder :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...