AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal straks bestille brudekjolen med stor B! Eller, det er den og en til som jeg har lyst på, begge liker jeg like godt. Og så har jeg såå lyst til å vise de til flere venninner osv (forlover har selvfølgelig sette den) for å høre hva de synes! Synes de var så pene, og gleder meg til å høre reaksjonene deres. Men samtidig er jeg litt usikker på om jeg vil at så altfor mange skal vite hvordan jeg kommer itl å se ut på den store dagen..? Da blir jo litt av "wow-effekten" borte... Æsj, vil vise, men vil ikke.. Hvor mange så kjolen din før dagen? Enten på bilde eller at du viste den fram?
Gjest Sommertid Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Du kan jo linke den til oss her så vi får se den om du kan finne den på nettet
lilleGrethe Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Jeg sendte bilde til noen gode venninner, og til familien min (søstre og foreldre). Dessuten så foreldrene og besteforeldrene mine den i virkeligheten, da den var hos dem før bryllupet. Synes ikke det er noe problem med wow-faktor, det var kun forlover og lillesøster som så meg i kjolen før dagen. Å se bilde eller kjolen på henger er noe helt annet enn å se bruden i kjole og oppsatt hår og sminke.
Tralla la Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Forloveren min og mamma fikk se kjolen før bryllupet, men da bare på hengeren. Ingen fikk se den på meg før den store dagen. Sendte også et bilde av den til en venninne som bor i utlandet, og som ikke hadde anledning til å komme.
Gjest Stapler Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Min forlover og mor var med meg da jeg kjøpte kjolen. Ble da tatt bilder som jeg viste til min far, bestefar og kommende svigermor og svigerinne. Om jeg hadde vært i tvil om hvilken kjole jeg skulle velge kunne jeg ha vist bilder av kjoler på modell (f.eks fra butikkens hjemmeside) og hørt med gode venninner hva de mente.
FruN Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Forloveren min og ei venninne var med da jeg prøvde den, og søstra mi da jeg kjøpte den. Men de er de eneste som har sett den på meg Så har foreldra mine sett den, pluss noen andre venner som ikke kommer i bryllupet, men på henger eller bilde. Min tilkommende har IKKE sett den, og jeg får ikke se dressen hans før han står finpyntet ved alteret og venter på meg <3 Litt morsomt synes jeg
Anglofil Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har kun vist kjolen til moren min og forloveren min, dvs min bestevenninne. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har vist kjolen til relativt mange. Særlig folk som ikke kommer i bryllupet har fått sett bilder av den, men også noen venninner som skal komme. Er ikke så veldig redd for å ødelegge noe wow faktor, da vi skal ha et ganske avslappet utebryllup og det ikke blir noen kirkedøråpning. Syntes det var greit å få litt inspill siden valget stod mellom flere kjoler.
Sunshine Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror nesten alle veninnene mine, de nærmeste vennene til mamma, og en god del slektninger så min Mamma og pappa var så stolte så de tok bilde av meg en gang jeg prøvde den og viste til mange, i tillegg var mange venninner med og fikk se meg prøve den da vi fikk den med hjem. Jeg brydde meg ikke i det hele tatt, for jeg har aldri synes det er viktig at kjolen skal være hemmelig for andre enn mannen. Ingen får se deg oppdolla og fin før den store dagen uansett
tina89 Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 jeg har nok vist min til en del venninner, mor og svigersøster og mor.. men ingen gutter har fått sett den =D ikke min far eller brødrene mine =D
Rhiannon Skrevet 6. desember 2010 #11 Skrevet 6. desember 2010 Min mor var med da jeg kjøpte min, og tok bilder som ble sendt til forlover, svigermor (som skal ordne skoene mine) og svigertante (som skal kle opp brudgommen). I tillegg har far og bror sett kjolen på henger, og siden den henger hos min mor har hun vist den fram til gud og hvermann etterpå
Postkasse Skrevet 11. desember 2010 #12 Skrevet 11. desember 2010 Hihi, akkurat det bekymret jeg meg lite før. Mannen fikk absolutt ikke se den, men fire-fem venninner fikk se den da jeg prøvde den på første gang (hjemme, bestilt på nett), og en haug andre fikk se bilder av både kjolen jeg endte opp med og kjolene jeg vurderte underveis før jeg bestemte meg. Mamma hjalp meg med litt småfiksing og tilpasning som trengtes, og pappa fikk se den mens vi drev med det - men han fikk ikke mindre tårer i øynene da han kom for å hente meg bryllupsdagen av den grunn. Wow-faktoren du ønsker deg kommer nok uansett når du står der med brudehår og brudesminke og brudesmil og brudeglød i øynene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå