Gå til innhold

Brude trend

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har gått skole for å bli make up artist i høst oh har eksamen i brude trend og har tatt for meg vinter brud som tema...

På slutten av min presentasjon har jeg tenkt å ha en bilde fremvisning med bilder av bruden min ute, i dagslys, sol(forhåpentligvis) og frost.. i brudekjole, med brudebukett og hår og sminke og musikk til..

trenger bare litt hjelp til hvilken sang... lukk øynene og tenk på ord som lykke, snø, frost, hvitt, sølv, pærler, lyse krøller og ung jente...

den :

eller den:

blir veldig glad for andres mening, og er åpen for andre forslag ! :)

på forhånd, takk :D

Endret av sinne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm vanskelig, jeg likte begge to kjempegodt :P Nr 1 var kanskje litt mer trist enn nr 2.

er også veldig fin!
Skrevet

Av de to liker jeg den andre best, men ingen av dem er særlig romantiske spilt på piano, det blir ikke mykt nok. Tror nok du bør finne symfoniversjonene, de låter bedre totalt sett. Lykke til med Brudetrenden og Vinterbrud-temaet!!

Orgel og fiolin på den siste er mye finere

Skrevet (endret)

Takk for svar jahaja24 :) likte den også veldig godt, bare litt redd for at den blir for "kjent"..

valgets kval....

:sjenert:

Endret av sinne
Skrevet

Likte den andre (altså Canon in D) best :)

Den sangen hadde jeg hatt i bryllupet mitt og, men i tillegg til orgel hadde vi også hatt fiolin :hjerte: Ble utrooolig fint!

Skrevet

Synes Cannon in D er så trist, jeg, og den bli bare enda tristere når den spilles kun på piano.

Vinterbrud; da tenker jeg umiddelbart musikk fra 3 nøtter til Askepott, men det blir kanskje for klisjeaktig.

Gjest Silvermist
Skrevet

Pachelbel's Canon in D Major er så nydelig :rødme:

Skrevet (endret)

Liker Canon i n D veldig godt, skal selv ha den i bryllupet mitt --- men synes den sangen fra Twilight var heelt nydelig :rødme: Hadde jeg skulle laget en slik presentasjon hadde jeg helt klart gått for den, "Rivers flows in you" altså!! Blir helt rørt av den jeg! Passer kjempebra til temaet vinterbrud, ser for meg snekrystaller, og en myk kjole, og e veldig vakker brud :)

Endret av MonThe
Skrevet

Jeg ser at jeg er litt uenig med de andre som har svart her, men jeg mener så absolutt den første. Følte at den andre ble litt for forutsigbar, og da kan den fort miste litt av sjarmen.

Skrevet

det ble river flows in you og presentasjonen ble bare helt nydelig! :) og eksamen gikk bra! lykke lykke :D :D

Takk for hjelpen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...