AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har plutselig fått veldig sansen for mørk rød og mørk lilla leppestift. Jeg har veldig lyst til å prøve, men er redd for at jeg kommer til å se ut som en klovn med det. Jeg prøvde en gang mamma sin knall røde leppestift, og syns jeg så ... rar ut ... Hvordan kan jeg unngå det? Jeg har også lett for å få tørre lepper, noe jeg vet ikke vil se bra ut med såpass farga leppestift. Hvordan unngår jeg dette? Jeg bruker lepomade hele tiden, men syns ikke det hjelper spesielt mye. Vet det er stor forskjell på lepomadene også, men den jeg har er ifra Burts Bee. Har funnet en veldig fin leppestift ifra MAC som jeg vil prøve. Noen som har prøvd leppestiftene fra MAC og kan anbefale dem? De koster jo litt, så vil vite om det er verdt å bruke penger på .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 2. desember 2010 #2 Del Skrevet 2. desember 2010 Syns MAC sine lipsticker er veldig gode:D Eg anbefaler de. Men syns cremesheenene er best, de er litt fuktgivende og godt pigmenterte. Noen er mer pigmenterte enn andre det kommer an på hvilken formula dei har:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror jeg skal prøve det altså! Men jeg har en ganske stor underleppe - vil det se rart ut med en leppestift med såpass sterk farge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 2. desember 2010 #4 Del Skrevet 2. desember 2010 Kommer jo helt an på hudtonen din. Og hvor pigmentert leppestiften er. Bruker selv bare nudefargede leppestifter da det er penest på meg, jeg har ikke et ansikt som kler kunstige farger. Men.. mørk lilla? Hvordan blir det? Er veldig mye dårlig leppestiftbruk der ute da. Har mang en gang gremmet meg litt på byen når jeg har sett venninnegjenger med røde lepper - alle med den helt samme tonen. Nei og nei. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 2. desember 2010 #5 Del Skrevet 2. desember 2010 Husk å bruke lipsyl under leppestiften, da blir ikke fargen så intensiv heller. Og kyss litt papir etterpå for å fjerne det overflødige. Blir nok fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Del Skrevet 2. desember 2010 Husk å bruke lipsyl under leppestiften, da blir ikke fargen så intensiv heller. Og kyss litt papir etterpå for å fjerne det overflødige. Blir nok fint det Det blir spennende å prøve i allefall! Syns det er så fint! Tidligere var jeg ikke spesielt fan av det, og jeg syns det så fælt ut, men nå - nå syns jeg det er sexy! Men så klart, den må passe til hudtonen man har og den må være lagt ordentlig. Bør man bruke lipliner også, eller er ikke det så nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 2. desember 2010 #7 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Er ikke nødvendig med lipliner, ikke et must liksom:) Men om du vil bruke det så er det greit, man får en jevn "base" under leppestiften. Eg bruker skjeldent lipliner under leppestiftene, men må påføre mer utover dager når den fader litt såklart:) Bruker lipliner viss eg kjører red lips fordi det holder litt lengre på fargen, viss leppestiften forsvinner litt ligger iallefall det en lipliner under i omtrent samme farge slik at man ikke ser sin naturlige leppefarge komme frem under leppestiften. Endret 2. desember 2010 av Malin;) - Makeup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #8 Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke nødvendig med lipliner, ikke et must liksom:) Men om du vil bruke det så er det greit, man får en jevn "base" under leppestiften. Eg bruker skjeldent lipliner under leppestiftene, men må påføre mer utover dager når den fader litt såklart:) Bruker lipliner viss eg kjører red lips fordi det holder litt lengre på fargen, viss leppestiften forsvinner litt ligger iallefall det en lipliner under i omtrent samme farge slik at man ikke ser sin naturlige leppefarge komme frem under leppestiften. Hvilken leppestift fra MAC anbefaler du? De har så mange, så vanskelig å finne en som vil passe meg. Jeg vil heller bruke en leppestift og heller påføre mer utover dagen enn å bruke lipliner. Det er også det om vil passe meg best økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #9 Del Skrevet 3. desember 2010 Syns MAC sine lipsticker er veldig gode:D Eg anbefaler de. Men syns cremesheenene er best, de er litt fuktgivende og godt pigmenterte. Noen er mer pigmenterte enn andre det kommer an på hvilken formula dei har:) Det heter leppestift på norsk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 3. desember 2010 #10 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Det heter leppestift på norsk. Hahaha, nei siiiier du det;) hehe, eg veit da asso! :D Men godt du retter på meg, er så vant med å si engelske utrykk med eit snev av norsk på slutten.. Youtube sin feil Endret 3. desember 2010 av Malin;) - Makeup 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 3. desember 2010 #11 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvilken leppestift fra MAC anbefaler du? De har så mange, så vanskelig å finne en som vil passe meg. Jeg vil heller bruke en leppestift og heller påføre mer utover dagen enn å bruke lipliner. Det er også det om vil passe meg best økonomisk. Nå liker eg best nude,korall og fersken farger da. Har ikke noe av de lilla fargene som du ønsket deg (??). Men skal eg anbefale noen så anbefaler eg Shy Girl nude/fersken farge. Den er så fin <3 Men ikke for å legge ut så mye reklame ( vet noen ikke liker det) :gjeiper: , men så har eg nylig lagt ut eit innlegg med swatches på mine MAC leppestifter som du kan se her: http://mallo88.blogg.no/1291290286_swatches_mac_cosmetic.html Håper du finner deg noen favoritter :D Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #12 Del Skrevet 3. desember 2010 Malin, du trenger ikke bekymre deg for reklame, er stor forskjell på å linke til swatches enn det å kun svare på "alle" innlegg med "det har jeg skrevet om her" og ikke noe annet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 3. desember 2010 #13 Del Skrevet 3. desember 2010 Malin, du trenger ikke bekymre deg for reklame, er stor forskjell på å linke til swatches enn det å kun svare på "alle" innlegg med "det har jeg skrevet om her" og ikke noe annet... *Pjuuh* Oki, det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #14 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tenkte i grunn mer på merket. Litt vanskelig å forklare, men jeg ser på hjemmesiden til MAC at leppestiftene er delt inn etter merker, om du skjønner. Det er jo forskjellige typer leppestifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #15 Del Skrevet 8. desember 2010 Det vil ikke se rart ut med en så knæsj farge når man har en stor underleppe? Jeg har farget håret mitt nå nylig også, og det ble det rødskjær i noe jeg ikke ville ha!! Har heller ikke lyst eller råd til å farget det om igjen. Vil det se rart ut med f.eks en rød leppestift da? Tenkte at jeg skulle hatt en litt sånn klassisk stil på nyttårsaften Ser ikke akkurat for meg at en rød leppestift passer på julaften liksom ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #16 Del Skrevet 8. desember 2010 Det finnes mange nyanser rødt, det handler bare om å finne den man kler. Om du er redd for å blir for rød, kan du ta en blåtonet rød. Fant denne siden Min lenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #17 Del Skrevet 8. desember 2010 Det finnes mange nyanser rødt, det handler bare om å finne den man kler. Om du er redd for å blir for rød, kan du ta en blåtonet rød. Fant denne siden Min lenke. Aha! Super nettside! Jeg har en kald hudtone og er veldig bleik. Hvilken vil da passe til meg? Jeg er veldig fornøyd med MAC sine produkter, så blir isåfall en leppestift ifra det merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #18 Del Skrevet 8. desember 2010 Aha! Super nettside! Jeg har en kald hudtone og er veldig bleik. Hvilken vil da passe til meg? Jeg er veldig fornøyd med MAC sine produkter, så blir isåfall en leppestift ifra det merket. Ruby Woo og Russian Red skal være blåtonet, men Lady Danger er kanskje bedre om du har litt rødt i håret. Stikk innom en MAC butikk om du har det i området og prøv litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #19 Del Skrevet 8. desember 2010 Ruby Woo og Russian Red skal være blåtonet, men Lady Danger er kanskje bedre om du har litt rødt i håret. Stikk innom en MAC butikk om du har det i området og prøv litt. Jeg har sett litt på begge de to, og syns de er kjempe fine! Hårfargen min er ikke direkte rød, men brun med rødskjær. Noe som dette kanskje, bare med litt mer rødskjær. Fant ikke et bedre bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #20 Del Skrevet 16. desember 2010 Vil bare fortelle at jeg kjøpte Ruby Woo idag. Dama der jeg kjøpte den syns den passet bra til meg også, og anbefalte meg å prøve den! Så da jeg kom hjem, tok jeg den på - den var jo kjempe fin! Tusen takk for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå