Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mange røde små prikker/klumper/kviser i pannen som aldri forsvinner. Har hatt dem siden i sommer!! Trodde først det var katten jeg reagerte på, men den har jeg ikke lenger.

Har kjøpt "Spotless" såpe fra apoteket som skulle funke, men merker ikke noen spesiell forskjell etter 3 uker. Dette er utrolig plagsomt, siden det bare sprer seg til andre steder i ansiktet også.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Hadde vert flott å fått det bort til jul! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg har prikker i pannen er det gjerne fordi jeg ikke er flink nok til å peele, og all den døde huden gjør at porene tilstoppes. Etter jeg begynte med en syrerens gikk de bort for meg!

Skrevet (endret)

Jeg peeler og renser, den "spotless" inneholder Salicylsyre og det skal virke ganske så greit, men det skjer ikke noe hos meg, jeg blir bare veldig tør og sår i huden. Den tar nye kviser som kommer, men får ikke has på disse prikkene.. kansje det kan vere allergi?

Endret av Silje99
Skrevet

Det er nok mulig, en tur til hudlegen hadde sikkert ikke vært så dumt.

Skrevet

Jeg peeler og renser, den "spotless" inneholder Salicylsyre og det skal virke ganske så greit, men det skjer ikke noe hos meg, jeg blir bare veldig tør og sår i huden. Den tar nye kviser som kommer, men får ikke has på disse prikkene.. kansje det kan vere allergi?

høres ut som huden din trenger fuktighet. blir du veldig tørr på vinteren? smør deg med ett godt serum og god beskyttende krem, gjerne en fetere variant enn den du brukte i sommer. fuktighet er utrolig viktig å tilføre, hvis ikke kan huden reagere med å produsere mer kviser.

salisylsyre kan være ganske uttørkende hvis du ikke tilfører nok fuktighet etterpå

send meg gjerne en mail hvis du lurer angående produkt valg og hudpleie:)

Skrevet

høres ut som huden din trenger fuktighet. blir du veldig tørr på vinteren? smør deg med ett godt serum og god beskyttende krem, gjerne en fetere variant enn den du brukte i sommer. fuktighet er utrolig viktig å tilføre, hvis ikke kan huden reagere med å produsere mer kviser.

salisylsyre kan være ganske uttørkende hvis du ikke tilfører nok fuktighet etterpå

send meg gjerne en mail hvis du lurer angående produkt valg og hudpleie:)

Blir tørr av salicylsyren ja, men som sagt, har hatt desse prikkene siden i sommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...