Gå til innhold

JUlegavekrise...julegavetips til ny kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelillemeg

Jeg skal lage en tegnefilm til min kjære :) Og så har jeg kjøpt et veldig fint skjerf som jeg vet at han ønsker seg, og sydd på ett lite halv-sølvhjerte på innsiden nede ved den ene kanten. Slik at han skal ha halve hjertet mitt med seg uansett hvor han er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har slitt med det samme selv, med min kjæreste som jeg har vært sammen med i ca. 5 mnd. Han ønsker seg ikke noe materielt, men (quote) noe som viser hva han betyr for meg - og han sa det godt kunne være gratis (jeg er fattig student). Gratis går imidlertid jeg ikke med på, så da ble resultatet:

Scrapbook, som jeg naturlig nok ikke har gjort så veldig mye ut av, iom at vi som sagt ikke har vært sammen lenge. I stedet skrev jeg forrerst i boken at den skal fylles opp med alle være drømmer og alle våre opplevelser sammen, og at dette bare er første bind i historien om oss. Jeg har laget en overskrift i boken som heter "Julen 2010", der jeg har planlagt å skrive hva som er den egentlige julegaven.

..har bare ikke funnet ut hva det skal være enda. Tenker i retning fotballkamp i utlandet, eller bare tur til utlandet generelt (sammen med meg, selvfølgelig), men vi får se. Får man i det hele tatt tak i fotballbilletter til sesongen som starter etter sommeren?

TS:

Urolig søt og fin gave!

Er bare snakk om å ha vært sammen et par mndr her så, litt lite å fylle med... men jeg trur jeg helt klart må gjemme på denne ideen til bursdagen hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelillemeg

noen flere ideer? :jepp:

Jeg og min kjære feiret "liksom"-julaften her om dagen ettersom vi ikke feirer jula sammen. Da fikk jeg et lego-sett, og han fikk også faktisk et bygge-sett. Syns dette var veldig gøy! Da ble vi sittendes å bygge sammen lenge etterpå. Det var både gøy, lekent, koselig og romantisk på samme tid :) Men det forutsetter selvsagt at begge er litt lekne av seg og at man liker f.eks lego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...