Gå til innhold

JUlegavekrise...julegavetips til ny kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp!!!

Er akk kommet inn i et nytt forhold, og har dermed ingen ide om hva jeg skal kjøpe/gi i julegave =( Det er fryktelig vanskelig.. HAr lyst til å være kreativ, gjerne lage noe søtt.. men er ganske tom for ideer.

Er en gutt (25år) som har alt, og er det noe han har lyst på så skaffer han seg det.. Midt imnne i eksamenstia nå også, så har ikke allverden tid til å tenke ut noe lurt.. Lyst til å foreslå å ta en helaften sammen bare vi to, med å lage bedre middag osv., men veit ikke om han er helt med på den.. =S

Noen kreative sjeler der ute som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, er i samme situasjon som deg!!! Min kjære er 25, og midt i eksamenstiden og har alt omtrent. Er det noe han er keen på, så er det ingen problem for han å få tak i det... Men tror ikke det er det du skal tenke på, men heller at gaven er fra DEG og at det muligens betyr noe...=)

Jeg vet i hvert fall at jeg skal lage en good frokost til han... Hva med noe skjorter/slips/boxer/parfyme osv? De har mye fint på dressmann.

Vel, trenger tips jeg også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære får festivalpass til neste års Slottsfjellfestival. Så får vi bare krysse fingrene for sol og varme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe en kurv og fylle den med ei flaske vin (eller noe annet godt å drikke), litt sjokolade, noen roser og kanskje noe seksuelt leketøy, f.eks. massasjeolje, og skriv en lapp/kort hvor du forteller at gaven er en helaften for dere to sammen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en gutt/mann 25 år :) det jeg ønsker meg (vet ikke om det gjelder alle gutter 25 da)

+ gavekort til no kjekt sammen med jenten min

+ en god bok

+ om han liker dataspill. gi han et nytt et :)

+ men om han er så glad i deg som han bør være, så blir han kjempeglad for alt han får :D

+ personlig ville jeg vært fornøyd med et kyss <3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søtt =)

hm.. takk for noen gode idere, kom gjerne med flere =)

Vet at det i bunn og grunn er tanken som teller, men er litt koselig å finne finne på no lurt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsertbilletter, eller billetter til en teater/opera-forestilling dere kan gå på sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter jeg også ;) Har nå alle gavene i boks bortsett fra til typen. Jeg tenker i baner ullundertøy eller en god og varm hals. Han er MYE ute på farten via jobb og er et friluftsmenneske, og slke ting er alltid greit å ha. Eller gode og varme ullsokker til turbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!!!

Er akk kommet inn i et nytt forhold, og har dermed ingen ide om hva jeg skal kjøpe/gi i julegave =( Det er fryktelig vanskelig.. HAr lyst til å være kreativ, gjerne lage noe søtt.. men er ganske tom for ideer.

Er en gutt (25år) som har alt, og er det noe han har lyst på så skaffer han seg det.. Midt imnne i eksamenstia nå også, så har ikke allverden tid til å tenke ut noe lurt.. Lyst til å foreslå å ta en helaften sammen bare vi to, med å lage bedre middag osv., men veit ikke om han er helt med på den.. =S

Hvorfor skulle han ikke "være med" på det? Det er en kjempefin gave, synes jeg :)

Opplevelsesgaver er jo topp!

Endret av fink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det helt krise så jeg har gjort det slutt med typen. Så slipper jeg julegavemaset og å vente på en mann som aldri kommer, og jul og nyttår er jo i år på en helg, og da sitter jeg alltid alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i ett ferskt forhold jeg og... litt over 3 mnd til jul. Vi har bare avtalt å ikke gi noe til hverandre i år, skal heller ta oss en liten tur eller gjøre noe annet koselig sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis vi snakker om en bil interresert mann så kan biletter til Top Gear Live i Spectrum i mars vere en ide. Kombinerer dette med en weekend i Oslo. (det skal vi gjøre)

Eventuelt om finansene er sterkere, England tur med kjøre kur på bane. Og dette er faktisk veldig gøy for den kvinnelige deltakeren også vis ho liker å kjøre bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!!!

Hei

Jeg har akkurat kjøpt gave til kjæresten min på moods of Norway. synes de har utrolig mye kult der :-) Han får flere ting, det ble i dyreste laget, men han er verdt det. Klarte ikke å stoppe, for det var så mye kule greier der. Hehe.

De har veldig fine belter, fine mansjettknapper, skjorter, boxere osv. Både konservativ og sprelsk stil. Hvis han liker å ta seg ut, så anbefaler jeg denne butikken. du kan bestille på nett også, bare å søke.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja moods har mye kult, vet han liker ting derifra.. men har litt lavere budsjett enn det i tankene egentlig og er litt skeptisk til å kjøpe klær. Han er veldig bevisst på hva han går med...

Har lyst til å finne ut noe litt kreativt, søtt som får han til å tenke på meg.. gjerne lage noe...

men takk takk, for alle ideer.

og kom mer en gjerne med flere tips =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir hverandre den samme gaven som ifjor - nemlig at vi slipper å stresse med å finne gave til hverandre :D

Kanskje han får en liten gave med en bok, film eller noe godt å kose seg med, men vi synes det er fint å slippe å stresse med å skulle være nødt til å finne "den perfekte gaven" nå når det er så mye annet å stresse med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina

Har slitt med det samme selv, med min kjæreste som jeg har vært sammen med i ca. 5 mnd. Han ønsker seg ikke noe materielt, men (quote) noe som viser hva han betyr for meg - og han sa det godt kunne være gratis (jeg er fattig student). Gratis går imidlertid jeg ikke med på, så da ble resultatet:

Scrapbook, som jeg naturlig nok ikke har gjort så veldig mye ut av, iom at vi som sagt ikke har vært sammen lenge. I stedet skrev jeg forrerst i boken at den skal fylles opp med alle være drømmer og alle våre opplevelser sammen, og at dette bare er første bind i historien om oss. Jeg har laget en overskrift i boken som heter "Julen 2010", der jeg har planlagt å skrive hva som er den egentlige julegaven.

..har bare ikke funnet ut hva det skal være enda. Tenker i retning fotballkamp i utlandet, eller bare tur til utlandet generelt (sammen med meg, selvfølgelig), men vi får se. Får man i det hele tatt tak i fotballbilletter til sesongen som starter etter sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...