Independent_ Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg håper ikke det er en lignende tråd fra før av, i såfall er det bare å stenge denne. Men jeg holder på å lage en liste over de beste julesangene, eller sangene som ikke er julesanger, men fine å spille i julen. Jeg elsker julemusikk, det får meg virkelig i stemning Så her kan du poste noen tips om hva som spilles av på stereoen din i juletiden.
Eliine Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 * En stjerne skinner i natt * Home For Christmas (Maria Mena) * All i Want For Christmas (mariah carey) 1
Equinox Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 "O helga natt" av Jussi Bjoerling må være med, julesangen over alle julesanger for min del.
pandabear Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 * En stjerne skinner i natt * Home For Christmas (Maria Mena) * All i Want For Christmas (mariah carey) Her og
SnikkSnakk Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 The Pogues - Fairytale Of New York :D Dette er min favoritt også! Får en utrolig god følelse av å høre den, og jeg liker den fordi teksten skiller seg ut fra andre julesanger Legger med link også jeg:
Gjest najki Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Bortsett fra de helt opplagte har jeg disse outsiderene: Bryan Adams - Christmas Time og DumDumBoys - Stjernesludd!
cilipili Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Dette er min favoritt også! Får en utrolig god følelse av å høre den, og jeg liker den fordi teksten skiller seg ut fra andre julesanger Legger med link også jeg: Her også. Dessverre griner jeg hver gang jeg hører den :rødme: Er også glad i noen norske som: Vi tenner våre lykter, Julekveldsvise..
fruBeist Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Sjekk ut Kvinneguiden Julemix 2010 - Spotify! I denne tråden ligger det link til en liste som alle kan abbonere på, og legge til sine julefavoritter Bare å slenge seg på!
Independent_ Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2010 Masse gode forslag som er lagt inn på Spotify-lista mi og spilles om og om igjen. Tusen takk folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå