Gå til innhold

Andunge til svane-historier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har "fra andunge til svane"-historier å dele? Altså var "stygge" og ble gjerne mobbet, for så å blomstre opp og bli virkelig pene.

Videoannonse
Annonse
Gjest nemorosa
Skrevet

Jeg har. Ble igrunn mobbet fra jeg var 12 til 15/16 år, altså fra 7. klasse til 9. klasse..brukte ikke sminke/de rette klærne, og hadde briller og regulering :sjenert: .

Over sommeren til 10. klasse tror jeg det var, fikk jeg linser, og bestemte meg for å begynne med sminke og bytte klesstil. Da jeg kom tilbake kan dere tro jeg fikk mange kommentarer! Mange har senere kommet bort til meg og kommentert hvor pen jeg har blitt, og at jeg ikke er til å kjenne igjen. Noe jeg til dels kan forstå, men blir litt såret over kommentarene om at jeg har blitt "fin", som om jeg var veldig stygg før liksom :tristbla: men de som sier det mener det sikkert godt da.

Skrevet

Jeg hadde et par jævlige år på ungdomskolen.. Hadde masse kviser, og fikk virkelig høre det av folk rundt meg.. De lagte sanger om meg og hylte meg til meg at jeg var dritstygg, så og si hver dag.

Guuud, jeg er glad de årene er over!

Jeg begynte så på vgs, begynte på diane ppiller, og etter et halvt år var kvisene borte. Jeg gjor som hun over, skiftet klesstil, begynte med sminke osv.

Folk fra ung.skolen kjenner meg ikke igjen idag, og mangen av de ser virkelig ikke ut selv idag. Er litt godt å se :lur: Har fått en del unnskyldninger i ettertid, og fint er jo det :) Men jeg glemmer det ikke..

Til og med idag, og jeg er 29 år, så er det sjelden jeg tror virkelig på folk når de sier jeg er pen og er rene drømmedamen.. Men prøver å banke det inn i hodet mitt, at jeg er faktisk ikke så verst! Og fortiden min skal ikke ødelegge for meg!

Tjohei!:)

Skrevet

Jeg var et ganske så uskjønt barn, og i ungdomstiden/tidlige voksenår var jeg ganske emo med svart hår og en interessant klesstil.

Jeg var velsig usikker, noe som gjorde meg nebbete og litt spesiell i oppførselen også.

Men etterhvert så "våknet" jeg opp, begynte å forandre personlighet, ble kvitt det svarte håret, kledte meg mye penere og vips! var jeg prinsessen på ballet.

Nå får jeg høre at jeg er både pen, smart, morsom og behagelig å være sammen med.

Men som en over her sier; når man er født usikker er det vanskelig å tro på det... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...