Gå til innhold

Vinner av Top Model - Spoiler sesong 15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har fått mye skryt for verdens tynneste midje. Men er det noe annet ved henne som ikke er tynn?

Synes ikke man kan kalle midjen tynn når kroppsbygningen er sånn: tynn ellers.

Skrevet

Hvorfor er du sjokkert? :klø:

Skrevet

Jeg er superfornøyd med at hun vant, heiet på henne hele veien!

Skrevet (endret)

Hun har fått mye skryt for verdens tynneste midje. Men er det noe annet ved henne som ikke er tynn?

Synes ikke man kan kalle midjen tynn når kroppsbygningen er sånn: tynn ellers.

Nei, det var ikke hun! Hun som fikk "skryt" for midjen ble sendt hjem først..Eller? Nå tar jeg kansjke feil. hmm.. men hun som ble sendt hjem først var vertfall syyykt tynn!

Jeg likte at ann vant, værtfall fremfor grusomme Chelsy

Endret av pandabear
Skrevet

Nei, det var ikke hun! Hun som fikk "skryt" for midjen ble sendt hjem først ;)

Det stemmer ikke, det var Ann.

Link.

Skrevet

Nei, det var ikke hun! Hun som fikk "skryt" for midjen ble sendt hjem først..Eller? Nå tar jeg kansjke feil. hmm.. men hun som ble sendt hjem først var vertfall syyykt tynn!

Vet ikke om det er lov å linke men her er det:

http://www.side2.no/mote/article3039772.ece

Står jo at hun vant.

Skrevet

Ja, bare jeg som surret :P Lenge siden den episoden ble sendt. Hehe..

Hun jeg blandet med var bare generelt dødstynn!

Skrevet

Ann er jo perfekt for Italian Vouge ! Det er det ikke noe tvil om.

Selv om Chealsy hadde personligheten og ønsket det siden hun var 4 år.

Hun ble litt for høy på pære de siste 3-4 episodene. Hun var SÅ sikker på å vinne.

Så jeg ble glad for at hun ikke gjorde det, men samtidig så vet jeg ikke hvor lenge Ann kommer til å holde ut i bransjen, hvis hun ikke skaffer seg litt større baller :klø: hun har mer baller enn når hun startet opp ihvertfall ;)

Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av CocoPiaf
Skrevet

Ann er jo perfekt for Italian Vouge ! Det er det ikke noe tvil om.

Selv om Chealsy hadde personligheten og ønsket det siden hun var 4 år.

Hun ble litt for høy på pære de siste 3-4 episodene. Hun var SÅ sikker på å vinne.

Så jeg ble glad for at hun ikke gjorde det, men samtidig så vet jeg ikke hvor lenge Ann kommer til å holde ut i bransjen, hvis hun ikke skaffer seg litt større baller :klø: hun har mer baller enn når hun startet opp ihvertfall ;)

Ja, hun må få litt mer tro på seg selv, og bli litt mer selvstendig, men det tror jeg absolutt hun kan klare. Ja, syns det var ufint av Chealsy å si at hun ikke synes Ann hadde det som trengtes i det hele tatt.. Greit at hun var skuffet altså, men trenger ikke være uhøflig..

Skrevet

Synes vel at Chelsea ble litt hoven ettervert. Hun er jo veldig PEN og tok endel fine bilder, men jeg lurer på en ting: hvis hun har ønsket å bli modell i 20 år, hvorfor velger hun da å ta en diger tatovering?? Jeg har tatovering selv, og det er jo segmenter i motebilder for de med tatoveringer og annet også som kan være dritkult, men hun ekskluderer seg nok fra en god del oppdrag.

Når det gjelder Ann ble jeg veldig sjokkert da jeg så henne først. Ekstremt lang og tynn. Men har heiet på henne hele veien. Bare se på broren hennes. Her er det noen sterke ektomorfe gener ute og går! Det er noe annet med hun som gikk ut som sa rett ut at hun hadde arbeidet hardt for å bli så tynn, med alle ribbein tytende ut. Hun så ikke ut som om hun hadde beinbygningen til å være så veldig tynn. Da er det noe usunt. Ann er nok bare slik. Og synes Ann har kommet seg veldig også personlighetsmessig. Det å komme seg gjennom et så tøft løp med det utgangspunktet hun hadde står det respekt av. Hvis dere husker Australian NTM for et par år siden var det en som alle syntes var rar der (hun med det vakre, røde håret). Hun har faktisk gjort det veldig bra internasjonalt.

:)

Skrevet

Jeg er skikkelig fornøyd med at Ann vant, har heiet på henne hele veien! Chelsey var grei nok, men jeg var ikke i tvil om hvem jeg heiet på :duskedame:

Skrevet

åh vant ann, så koslig :) likte henne veldig godt, men hadde trodd chelsey ville vinne. håper ann takler det med tanke på personligheten.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg ble også helt i ekstase og felte faktisk en liten tåre når Ann vant.

Jeg heiet på henne fra starten av, og ble mektig imponert over bildene hun tok.

Skrevet

En verdig vinner. :) Ja, hun er tynn, men hun har iallefall ikke sultet seg til det. Hadde hun gjort det hadde det gitt helt gale signaler. Folk må få være seg selv, enten det er den ene eller andre veien. :) Ble glad!

Skrevet

Ann tok desidert best bilder, men jeg har store problemer med henne ellers. En modell trenger å kunne se presentabel ut på casting, og hun er direkte uattraktiv iblant (når hun står og koper). Holdningen hennes når hun etter fem seire på rad plutselig ikke ble på topp (men ikke fikk mye kritikk heller) var også elendig. Dessuten var hun en ufin konkurrent, hvorfor i alle dager valgte hun en kjole som var sånn 5 størrelser for stor for Chelsy i den ene utfordringen? Jenta kan ikke gå heller. Bilder er virkelig ikke alt. Jeg tror hun kan få en grei print-karriere, men når hun er au naturel ser hun rett og slett ikke ut som hun hører hjemme i motebransjen. Jada, modeller blir stylet opp, men hvis dere ser på internasjonale modeller i dag ser de sannelig ekstremt bra ut i sivil også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...