AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg har alltid ønsket litt hvitere tenner, men har ikke råd til tannbleking. Derfor lurte jeg på om noen har råd til meg om hva jeg kan gjøre for å få litt mindre gule tenner? Hjemmebleking? Isåfall, hva slags produkt, og hvor får jeg evt. kjøpt det? Tar imot alle råd og tips med stor takk
Lise_ Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Mange sier bakepulver. jeg mener det er for skadelig å bruke, men det skal visstnok virke.
Sunniva81 Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Du kan bestille behandlinger på dentway.no
BeautyFuzz Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Eg syns faktisk den pepsodent tannkremen fungerer litt. Blå tannkrem :D 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Takk for tips dere, og jeg tar gjerne imot flere Har også lest flere steder at noen bruker bakepulver for å få hvitere tenner, men som du sier, så kan jo ikke det være bra for emaljen eller tannkjøttet...
Lulilelu Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Du kan få laget sån gummigreie til tennene og blekemiddel for hjemmebleking hos tannlegen. Husker ikke hva det kostet for å lage den men tror ikke det var så dyrt. Middelet i seg selv var veldig rimelig ca 100 kr for 1 sprøyte med middel, men pris varier nok mye fra plass til plass. Hvor mye som trengs er jo avhengig av hvor gule tennene er og hvor hvite man vil ha de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå