Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #1 Skrevet 6. mai 2002 Hei! Jeg lurte på hva dere betaler for gravering av ny dato i forlovelsesringene og pussing av de? Jeg fikk litt hakeslepp når jeg skulle hente ringene som hadde fått gravert et hjerte, bryllupsdato og blitt pussa. Det kom på 520,-Trodde ikke det skulle være så dyrt...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #2 Skrevet 6. mai 2002 Vi fikk høre at dette kostet 200 kroner, så jeg synes dette var noe drøyt ja.
Mrs. B Skrevet 6. mai 2002 #3 Skrevet 6. mai 2002 Da vi skulle ha inngravering i forlovelsesringene våre kostet det 75 kr - tror det var for begge ringene til og med! Blanke og nypussede var de også. Dette var på Gull Funn i Tønsberg. 12
Junibrud2002 Skrevet 6. mai 2002 #4 Skrevet 6. mai 2002 Jeg leverte ringene inn hos MesterGull og skal betale 180 for to ringer; oppussing og gravering av bryllupsdato (navnene står fra før). Vi gifter oss 01.06.2002
Sally Skrevet 6. mai 2002 #5 Skrevet 6. mai 2002 Vi betaler ingen ting! Da vi kjøpte ringene fikk vi med et "forlovelsespass". Det gir oss: * Gratis service og tilpasning i 2 år(inkludert gravering) * 10 % på partnergave * 20 % på innsetting av diamant * Gratis gravering på en barneskje 12
Anette01Juni Skrevet 6. mai 2002 #6 Skrevet 6. mai 2002 Vi betaler ingenting ettersom vi leverer dem inn der vi kjøpte ringene Bare et lite tips: jeg sendte en mail til mestergull med spørsmål ang. priser o.l. De ble såååå happy for at jeg hadde vært innom internettsidene deres at jeg hadde fått oppussingen gratis uansett om vi ikke hadde kjøpt ringene der.. Noe å prøve?
CEL. Skrevet 6. mai 2002 #7 Skrevet 6. mai 2002 Er det noen som vet hva det koster å få justert ut ringer? Koster det mye? Både jeg og min kommede har får små ringer, vi bruker de fortsatt, men må nok vides ut 1-2 str.12
Charly Skrevet 6. mai 2002 #8 Skrevet 6. mai 2002 Der jeg kjøpte der - på Bjørklund kostet det vist 1200,- for å pusse opp og gravere ringene. Så hørte jeg på prisen for samme behandling på Gullsmeden der vi bor og der skulle de ha 500,- for begge. Det varierer no' veldig. Og jeg tror ikke det lønner seg å gå til 'kjedebutikkene' bestandig!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #9 Skrevet 6. mai 2002 Prøver meg på et lite tilleggsspørsmål! Da vi forlovet oss graverte vi ringene med forlovelsesdatoen. Er det da vanlig å gravere en ny bryllupsdato? Har vi gjort det helt feil eller? Bare lurer....
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #10 Skrevet 7. mai 2002 Hei siste Anonym! Det vi gjorde var å gravere forlovelses datoen og navn når vi forlovet oss. Så leverte vi inn ringene og fikk gravert et hjerte og bryllupsdatoen etter forlovelses datoen. (og pusset de opp igjen) Det er mulig at det var hjertet som gjorde at det ble så dyrt. Tror ikke de hadde hjerte på graveringsmaskinen, så da måtte de gjøre dette for hånd. Hilsen Anonym som startet tråden
Cr@sh Skrevet 7. mai 2002 #11 Skrevet 7. mai 2002 Vi betalte 100 kr for gravering av ny dato, da sto navnene fra før...
Junibrud2002 Skrevet 7. mai 2002 #12 Skrevet 7. mai 2002 Å skru ut en ring koster (hos Mestergull) 150,- pr, ring. Vi gifter oss 01.06.02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå