Gå til innhold

Hairextention i Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise til Thailand snart og vurderer å få med extention der.

Hvordan er prisforkjsllen i forhold til i Norge og er det bra kvalitet?

Skal man prute?

Erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Hei.

Ifjor sommer (jul-aug) var jeg i Hua Hin i Thailand og jeg var bestemt på å få meg extention men problemet var at jeg har en "sjelden" hårfarge, jeg er rødt/orange og jeg ville ikke farge håret mitt fordi jeg elsker hårfargen min. Så etter at jeg hadde spurt i ca 8 forskjellige salonger(alle i samme gate nesten og veldig behjelpelige) så fant jeg en salong som hadde en ganske lik farge. Salongen så ikke noe "fin og fancy ut" men jeg prøvde alikevel... Jeg fikk en litt annen farge på håret, men vet du hva det ble et strålende resultat.

Det tok ca 2 timer, de var veldig hyggelige og sto for forfriskninger&snack og jeg fikk veldig god service. Jeg betalte ca 1000 norske kroner og håret holdt i lang lang tid.

Jeg var veldig veldig fornøyd og jeg hadde også 2 andre som tok extesions og var veldig fornøyd.

De er veldig effektive(mye raskere enn dette her i norge), mye billigere og håret er av GOD kvalitet, så jeg anbefaler og ta i Thailand.

Vippe-extesions, støping av negler, kroppspleie+++ alt det der er veldig bra i Thailand, de er dyktige, effektive og rimelige.

Samme med skreddersydde kjoler/klær!

:)

Gjest redstar
Skrevet

Og jo man kan prute... Jeg hadde med meg søstra mi som fikk striping av håret for 35 kr eller hva det var(skulle egentli kosta 50nok) men siden hun bare var der for å holde meg med selvskap så fikk hun det billigere. Du kan prute på alt:)

Skrevet

Det tok ca 2 timer, de var veldig hyggelige og sto for forfriskninger&snack og jeg fikk veldig god service. Jeg betalte ca 1000 norske kroner og håret holdt i lang lang tid.

:)

Hvor lenge er lang tid? :)

Hvor lenge er det ment å holde og hva må en gjøre for å opprettholde det?

Ødelegger det mitt egentlige hår eller kan jeg ha extention mens jeg sparer til langt hår?

Tusen takk for svar :)

Skrevet (endret)

All exstentions ødelegger ditt egent går enten du tar det i Norge eller Thailand.Mange mister hår etterpå og får ganske så stynt hår når den er av.Clip extentions derimot er noe annet.

Endret av CafeLatte
Gjest redstar
Skrevet (endret)

Jeg fikk ikke ødelagt mitt hår etter på, joda det var litt slitt pga limen men ellers var det helt som før:) Tok et par kurer så ordna det slitte seg.

Og grunnen til at man føler man har tynnere/mindre hår etterpå er jo at man faktisk har mindre hår siden extensionsa er av. Men det er sant at all extention kan være med på å ødelegge/slite håret ditt, det er det. Men det handler om å behandle det riktig:)

Clip extentions derimot, mister folk "hårballer"/hele partier med hår pga disse klemmene strammer og river i hodebunnen, men man behøver ikke gå med dem hver dag da.

Jeg synes extentions er bedre,da slipper jeg å styre med dette clip on greiene hele tiden og jeg synes det er lettere å behandle håret når det er "på" og ikke når det er clips.

Her i norge sitter man jo flere timer på at man skal bli ferdig, men i Thailand sto dem flere og holdt på + dem vimser ikke rundt å jatter om andre ting. Jeg(og andre bekjente) er ivertfall veldig fornøyd med våre extentions, og pluss så sammenlignet vi extentions fra Thailand(mitt hår) og det som var satt på i norge og kvaliteten jeg hadde på mitt var vist bedre... :)

Når du tar extentions vil du få den informasjonen du trenger å vite ang dine extentions, men bruk skikkelige produkter som er egnet for slikt og naturhårbørste, da holder det seg penest.

Det er mye MYE billigere og gjøre det i Thailand, enn her i norge. Sparer flere tusen:)

Endret av redstar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...