Gjest Gjest_hh Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg har en fetish for høyhælte sko. Ikke så veldig uvanlig blandt menn tror jeg. Det tok noen år før jeg lot kona få vite om dette. Vi er i tretti-årene og hun stiller opp på dette en gang i blandt. Underforstått, det kunne gjerne skjedd oftere :gjeiper: Jeg tror ikke akkurat at hun misliker å gjøre dette, bortsett fra de gangene det går over i at hun bokstavelig talt setter spor etter seg. Vi har fantastisk sex og for meg er det få ting som er bedre enn å tilfredstille henne samtidig med at jeg kjenner smerten hun påfører. Jeg tror hun liker det selv også for hun blir bare villere og villere i en slik setting. Men, så kommer dagen derpå hvor hun ser resultatet av sitt "verk". Jeg er enig i at det ser ikke pent ut, men for meg varer den gode følelsen minst like lenge som merkene. Hun liker det ikke og sier at vi ikke kan holde på slik. Jeg tror hun liker følelsen av dette veldig godt under sexen, men hun orker ikke resultatet. Jeg har høy smerteterskel og kommer nok ikke til å si stopp nesten uansett hva hun gjør. Hva skal jeg gjøre? Vil ikke at det skal ta slutt. Hva mener dere damer? Vennligst ingen svar på om dette er normalt eller ikke Jeg er god på matte og klarer 2+2
Gjest Sommertid Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Kanskje jeg er litt dum, men jeg skjønner ikke helt. Setter merker på deg? Trør hun på deg med skoene?
Gjest Gjest_hh Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Kanskje jeg er litt dum, men jeg skjønner ikke helt. Setter merker på deg? Trør hun på deg med skoene? Skjønner at dette ikke er helt main-stream , men ja det gjør hun.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå