AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg handlet noen julegaver over nett, men idet jeg trykte på godkjenn-knappen, så jeg at adressen min var feil. Jeg avbrøt straks, hvorpå det stod at transaksjonen ikke hadde gått gjennom, fordi det ble avbrutt. Jeg endret på adressen og godkjente på nytt. Da jeg gikk inn på Paypal, så jeg at det likevel hadde blitt trukket to ganger. Det samme stod på nettbanken min. Jeg har prøvd å sende mail til nettstedet jeg handlet fra flere ganger, og bedt om pengene tilbake, men får ikke svar. Jeg kunne ha ringt, men kommer da til noen i USA, og så god i engelsk er jeg ikke, at jeg kan legge frem en klage. Varene jeg bestillte har jeg fått, men jeg har jo på en måte betalt for to av hver ting. Noen som er gode på Paypal her? Når jeg skal klage får jeg to alternativer: -I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described. og -I did not authorize a recent transaction. Mitt tilfeller er vel hverken eller? Setter pris på hjelp
Gjest Consensio Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Om jeg måtte ha valgt mellom de alternativene, så ville jeg valgt den siste. Om du vil være helt sikker på å gjøre det riktig så kan du jo ringe dem. Har bare positive erfaringer med deres kundeservice når jeg har ringt dem
afeio Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Ser ut til at du da hører til valg nr 2 "I did not authorize a recent transaction". For slik jeg forsto det avbrøt du før du bekreftet og dermed har du jo ikke bekreftet transaksjonen av penger.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Om jeg måtte ha valgt mellom de alternativene, så ville jeg valgt den siste. Om du vil være helt sikker på å gjøre det riktig så kan du jo ringe dem. Har bare positive erfaringer med deres kundeservice når jeg har ringt dem Men blir det ikke engelsk-prat når man ringer dem da? Ser ut til at du da hører til valg nr 2 "I did not authorize a recent transaction". For slik jeg forsto det avbrøt du før du bekreftet og dermed har du jo ikke bekreftet transaksjonen av penger. Jeg avbrøt mens ordren ble bekreftet. Dog, det stod klart og tydelig at det ikke ble gjennomført pga avbrytelsen.
Gjest Consensio Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Men blir det ikke engelsk-prat når man ringer dem da? . Jeg pratet på engelsk ja, men de er veldig forståelsesfulle og vet at de har brukere over hele verden, også mennesker som er forferdelig dårlig i engelsk. Hva med mail da?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Jeg pratet på engelsk ja, men de er veldig forståelsesfulle og vet at de har brukere over hele verden, også mennesker som er forferdelig dårlig i engelsk. Hva med mail da? Det går heller ikke. Man må gjennom flere sånne utfyllinger, men de passer liksom ikke. Jeg sendte en klage nå da, med alternativ 2. Får se hva som skjer. Håper jeg får pengene tilbake, hvis ikke ble julegavene unødvendig dyre i år..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Vel, Paypal svarte at jeg måtte kontakte dem som hadde mottatt pengene og bed dem returnere dem. Det har jeg jo gjort for lengst, uten hell. De svarer ikke på henvendelsene mine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå