Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #1 Del Skrevet 15. oktober 2003 Følg med litt her hvis du er interessert..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vet ikke åssen det er med dere men jeg føler meg iallefall klokere etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja. Var iallefall godt å sjå at dei faktisk kunne skrive tal! Når det er sagt, tykkjer eg ikkje det var så gode tilbod du fekk. Ut ifrå mi erfaring, var ikkje dette billig i det heile tatt. Og så må du betale dei i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 .....skjønte litt mere nå ja....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det satt jammen meg langt inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 16. oktober 2003 #7 Del Skrevet 16. oktober 2003 kunne vi ikke bare si; det var bra de svarte skikkelig? her inne er visst ingenting bra, bare "ikke så veldig dårlig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 16. oktober 2003 #8 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva er egentlig problemet deres????? Jeg skjønner godt at BC ikke kan trekke en prisliste ut av ermet sånn helt uten videre. Jeg har selv jobbet mye med selskaper av samme type (men dog ikke bryllupsrelatert), og alle prosjekter prises individuelt etter hva kunde ønsker. Skal de kunne gi et fornuftig prisoverslag så må de ha ganske god innsikt i hva prosjektet omfatter. Mulig dere synes at det er omstendelig og at det "sitter langt inne", men slik jobber altså denne typen selskaper. Har kjent til BC en stund (via KG), men jeg har aldri tenkt over denne "prisproblematikken" før overivrige KG-brukere plutselig ble ute etter å "ta" BC. Poenget er vel nødvendigvis ikke at bruk av et slikt byrå vil gjøre alt veldig mye billigere heller. Man betaler for en tjeneste man vil ha utført. Årsakene til at man ønsker dette kan være mange. Pris er bare en av dem. Og for ordens skyld: Jeg jobber ikke i BC, har ingen relasjoner til noen som jobber der og benytter meg heller ikke av deres tjenester. Jeg har rett og slett bare litt greie på hvordan sliek selskaper jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 16. oktober 2003 #9 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lula: Jeg er så enig så enig med deg. Tror det er noen her inne som ikke helt har skjønt hvordan man bruker sånne firma. I tillegg er det noen, som f.eks Pip, som er konstant provokatør her inne Jeg synest de er tøffe jeg! Heia BC!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siw'a Skrevet 16. oktober 2003 #10 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei Jeg er forholdsvis ny her inne jeg, men jeg begynner allerede å bli lei av alle diskusjonene rundt BC. Er det ikke mulig å la det være. De som vil være kunder av BC tar vel bare kontakt med de, uansett hvordan de skriver og ikke skriver. Og når det gjelder snikreklame så finnes det vel moderatorer her inne som skal ta seg av det eller? Hilsen fra Siw som bare vil ha det hyggelig her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. oktober 2003 #11 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tror det er noen her inne som ikke helt har skjønt hvordan man bruker sånne firma. I tillegg er det noen, som f.eks Pip, som er konstant provokatør her inne Jeg synest de er tøffe jeg! Heia BC!! :D Provokatør? Når du skriv om kor godt du likar dei og kor geniale dei er, og eg altså ikkje har verdas mest positive inntrykk, er det då provokasjon og seie kva EG meinar? Er alt som ikkje er å vere samd beteikna som provokasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå