AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Tror du det er sant at 8-10 menn har prøvd å utføre oral sex på seg selv?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Åtte av ti? Nei. Ca åtte til ti stykker? Ja sikkert
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Jeg tror det er sant! HAHA. Hvorfor skulle ikke folk ville prøve det da? Ikke mange som får det til uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Jeg tror det er sant! HAHA. Hvorfor skulle ikke folk ville prøve det da? Ikke mange som får det til uansett. Det er faktisk jævlig vanskelig! Tror man må være ekstremt myk for å få det til.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Hvis jeg var gutt ville jeg da prøvd, så jeg vil anta at de fleste har prøvd engang i ungdommen . Om de har fått det til er en helt annen sak
Antlers Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Bare åtte til ti? Neppe. Ti av ti, more like it! Synd da, at under 1% av alle menn faktisk rekker frem for å suge eller slikke egen penis. Ser for meg at det blir litt som å holde en godbit over hodet til hunden - akkurat litt for høyt til at han rekker opp for å spise den. 1
Gjest Raindrops Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Hvorfor skulle ikke det stemme. Jeg har jo selv sjekket om jeg er myk nok til å slikke meg selv, selv om jeg egentlig ikke har lyst til å gjøre det. Man kan jo sjekke ut av ren nysgjerrighet og ikke ut i fra et ønske om å ha seg selv i munnen, selv om begge deler selvsagt er greit.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Aldri i verden! At noen har prøvd er helt sikkert, men ikke så mange som 8 av 10. Muligheten for å få kontakt mellom tunge og penis er også lav
Gjest Jentehumor Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 Prøvd ja, men klart å utføre det, nei
Gjest Airi Skrevet 2. desember 2010 #10 Skrevet 2. desember 2010 Er det så rart da? Tenk hvis man er en av de som får det til, det vet man ikke før man har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror det er sant! HAHA. Hvorfor skulle ikke folk ville prøve det da? Ikke mange som får det til uansett. 1 av 400 får det til.
Gjest Katten. Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 Prøvde det en gang og fikk det til. Var egentlig bare en skuffende opplevelse.
K.A. Skrevet 3. desember 2010 #14 Skrevet 3. desember 2010 Har prøvd, og fått det til. Var ganske ubehagelig på grunn av den krokete stillingen, og utover "fy faen, jeg får det til" var det ikke fyrverkeri og sånn, akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 Autofellation har jeg ikke prøvd, av den enkle grunn at jeg ikke har lyst til å få det til... Ettersom jeg generelt er ganske stiv i leddene er det ingen umiddel bar risiko, men jeg har aldri turt å ta sjansen...
Gjest Consensio Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 Det er faktisk jævlig vanskelig! Tror man må være ekstremt myk for å få det til. Trenger tydeligvis ikke være ekstremt myk for å kunne gjøre det...ifølge en kompis av meg Litt myk, ja, men ikke ekstremt.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2010 #17 Skrevet 3. desember 2010 Hmmm... Når jeg var tenåring prøvde jeg og fikk det til uten merkverdige problemer. Derimot blir det ikke det samme som når andre suger. Det blir som når man kiler seg selv og når andre kiler en.
Gjest KateW Skrevet 3. desember 2010 #18 Skrevet 3. desember 2010 Er ikke det en ganske vanlig sexrelatert dødsårsak? Nakkebrudd ved selvstimuli? 1
Sophia. Skrevet 3. desember 2010 #19 Skrevet 3. desember 2010 Det har jeg ingen problem med å tro. Det er vel bare naturlig å prøve dette, selv om de nødvendigvis ikke ville gjort det selv om de fikk det til.
Antlers Skrevet 3. desember 2010 #20 Skrevet 3. desember 2010 Er ikke det en ganske vanlig sexrelatert dødsårsak? Nakkebrudd ved selvstimuli? Tror nok ikke det kan være en vanlig årsak, når det bare er rundt 1% som får det til. Med mindre du tenker på "die trying", da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå