AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet hvor jeg får tak i Luciakostyme til min gutt på 2 år? Ønsker gjerne en hvit "frakk" med litt glitter f.eks. langs kantene + blå stjernehatt. Jeg kan dessverre ikke sy selv Barnas Hus hadde en slags hvit kjole, men ingen hatt. Bor i Bergen.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Jøss.. hva skjedde med "man tager hva man haver"? Vi brukte en gammel skjorte og noe glitter fra juletreet. En toåring driter vel i om du snurrer ham inn i dasspapir for den del... bare han får være med å kle seg ut! 3
minipia Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Vi har pleid å bruke en hvit skjorte i voksenstørrelse, og juletreglitter rundt livet. Hatt kan du lage av et litt stivt A3-ark som du ruller som et kremmerhus. Men blått? Vi har alltid hatt hvit hatt.
Kosejenta Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Jeg kjøpte på KapAhl i fjor, riktig nok til eldstemann på 6, men de fantes i flere størrelser. Du får sikkert tak i de der i år å vil jeg tro. Kostet 129,- hvis jeg ikke husker feil.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Fant skjorte på Lindex Hmm, ser nå at det sikkert skal være hvit hatt. Var så sikker på at de kremmerhushattene var blå, med stjerner på... Det skal altså være hvit hatt?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Nille har også hvite Luciakostymer + glitter. Koster 69,-. Hatt klarer du selv. Ta et A3-ark i ønsket farge og lag kremmerhus ut av det. Stifte det sammen, og klistre på gullstjerner.
dreamer8 Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 er bare å bruke en stor hvit t-skjorte og juletreglitter
Caramba Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 Vi har brukt hvit strømpebukse, hvit genser og T-skjorte med glitterbelte rundt livet. Glitter fra juleeska og resten fra klesskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå