Gå til innhold

Luciakostyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får tak i Luciakostyme til min gutt på 2 år? Ønsker gjerne en hvit "frakk" med litt glitter f.eks. langs kantene + blå stjernehatt. Jeg kan dessverre ikke sy selv :(

Barnas Hus hadde en slags hvit kjole, men ingen hatt. Bor i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.. hva skjedde med "man tager hva man haver"? Vi brukte en gammel skjorte og noe glitter fra juletreet. En toåring driter vel i om du snurrer ham inn i dasspapir for den del... bare han får være med å kle seg ut! :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Vi har pleid å bruke en hvit skjorte i voksenstørrelse, og juletreglitter rundt livet. Hatt kan du lage av et litt stivt A3-ark som du ruller som et kremmerhus. Men blått? Vi har alltid hatt hvit hatt.

Skrevet

Jeg kjøpte på KapAhl i fjor, riktig nok til eldstemann på 6, men de fantes i flere størrelser. Du får sikkert tak i de der i år å vil jeg tro. Kostet 129,- hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Her brukes pappas skjorter.

Skrevet

Fant skjorte på Lindex :)

Hmm, ser nå at det sikkert skal være hvit hatt. Var så sikker på at de kremmerhushattene var blå, med stjerner på... :sjenert: Det skal altså være hvit hatt?

Skrevet

Nille har også hvite Luciakostymer + glitter. Koster 69,-.

Hatt klarer du selv. Ta et A3-ark i ønsket farge og lag kremmerhus ut av det. Stifte det sammen, og klistre på gullstjerner.

Skrevet

er bare å bruke en stor hvit t-skjorte og juletreglitter :)

Skrevet

Vi har brukt hvit strømpebukse, hvit genser og T-skjorte med glitterbelte rundt livet. Glitter fra juleeska og resten fra klesskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...