AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Er det vanlig å gi julekort til barnehagen? Til dere som jobber i bhg, blir dette rart? Er snakk om et julekort med bilde av barnet. Takk for tilbakemelding!
mp84 Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Det er egentlig veldig opp til hver enkelt! Vi syns jo det er hyggelig om vi får ett kort, og det henges da opp på avdelingen så de andre kan se. Men det er absolutt ingen krav. Det er langt ifra flertallet som gir julekort til barnehagen, og vi har ingen forventninger om å få det. Har opplevd at ca 5 av 20 gir kort i bhg...
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Vi sender julekort til alle vi vil skal ha en julehilsen fra oss. Det gjelder ikke minst de som er med barna våre mesteparten av deres våkne tid. Vi har alltid julekort av hele familien, og hver ansatt på avdelingen får et kort hver og en liten spiselig hilsen. jeg vet ikke hav andre gjør og er heller ikke opptatt avd et. Vi synes det er hyggelig å gi en hilsen, da gjør vi det. Hvis andre synes det er rart så får de synes det, men det tror jeg ikke jeg orker å forholde meg til.
dreamer8 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Vi forventer ikke noe men er veldig koselig å få et kort eller lignende... vi setter veldig pris på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå