Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #1 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvor mange julebord går du på ? Har et inntrykk av at noen mennesker går på en hel haug med julebord, mens jeg ( stakkars ) bare går på jobben sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ett!!! Det på jobben min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 To. Ett på jobben min og ett på jobben hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 TO! Begge med jobben. Det ene med ledelsen, det andre uten! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ett! Kun med jobben min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 15. oktober 2003 #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ingen - får ikke være med på jobben sitt for jeg er vikar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 2 julebord; 1 med jobben til mannen og 1 med skolen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #8 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sannsynlegvis berre eitt, med jobben min - er ikkje sikker på om vi skal med jobben til mistermannen enno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #9 Del Skrevet 15. oktober 2003 Blir ihvertfall to, et neste lørdag pluss jobben sitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #10 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ingen - får ikke være med på jobben sitt for jeg er vikar Hva er det slags tøyse jobb? vikarer skal innlemmes så godt det lar seg gjøre. Det innebærer også julebord. Noe annet hvis du bare er innom som vikar en dag,da men på litt lengre oppdrag derimot. Selv skal jeg på 1 julebord i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #11 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. oktober 2003 #12 Del Skrevet 15. oktober 2003 Som regel sniker jeg meg unna julebordet vi har på jobben min. Det kan knapt nok kalles julebord heller. Enten er det fellesfest for bygningen jeg jobber i, eller så er vi 3-4 stykker som går ut og spiser. Men jeg er med på julebordene til sambo sin jobb. Der er det flere ansatte og litt mer "stas". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 15. oktober 2003 #13 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvor mange julebord går du på ?. Et ukjent antall :o dvs. alt for mange Har et inntrykk av at noen mennesker går på en hel haug med julebord, mens jeg ( stakkars ) bare går på jobben sitt. Vær glad for at du slipper unna med jobben sitt, du. Min jobb er slik at jeg blir invitert til x antall julebord/tilstelninger i november/desember, og det forventes at jeg stiller på svært mange av dem. Man blir mektig lei, og jeg skulle MYE heller gjort noe annet. Prøver å snike meg unna når jeg kan, og synes jeg har blitt mye flinkere til å takke nei :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. oktober 2003 #14 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hva er det slags tøyse jobb? vikarer skal innlemmes så godt det lar seg gjøre. Det innebærer også julebord. Noe annet hvis du bare er innom som vikar en dag,da men på litt lengre oppdrag derimot. Selv skal jeg på 1 julebord i år. Der jeg jobba i fjor fikk jeg ikke være med på julebordet, fordi jeg var midlertidig ansatt (begynte i november, og man sa at julebordet var "for dem som bidro gjennom hele året" Hva med fast ansatte som begynner i november da?? (dessuten jobba jeg der faktsik nesten et helt år...) Forøvrig var min samboer midlertidig ansatt samme sted, men BLE invitert. Han avsto fordi jeg ikke fikk være med. Da inviterte sjefen hans meg også (det var ikke den samme som min sjef) men det var så sent at vi allerede hadde langt andre planer. Forøvrig er jeg vikar der jeg jobber nå også... kontrakt ut janauar, så hvem vet? Jeg har aldri vært på et eneste julebord i hele mitt liv jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 15. oktober 2003 #15 Del Skrevet 15. oktober 2003 To hvis jeg gidder. Det er med jobben min og hans. Samme kjedelige greiene hvert år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 15. oktober 2003 #16 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har pleid å være på to; Min jobb og hans jobb! I år skal vi faktisk ikke på noen julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. oktober 2003 #17 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ett! med jobben hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. oktober 2003 #18 Del Skrevet 16. oktober 2003 To, min og hans jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 16. oktober 2003 #19 Del Skrevet 16. oktober 2003 Julebord ja....har vel vært på 3 julebord hele mitt liv..det var på videregående....ellers har jeg alltid jobbet på hotell i de tider...og da har vi det travelt nokk!! Har vært på Nyttårsbord istedet da....he he... :D hilsen Lena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 16. oktober 2003 #20 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva er det slags tøyse jobb? vikarer skal innlemmes så godt det lar seg gjøre. Det innebærer også julebord. Noe annet hvis du bare er innom som vikar en dag,da men på litt lengre oppdrag derimot. Selv skal jeg på 1 julebord i år. Det gjelder flere andre vikarer enn meg også - jeg har jobbet der siden i mars og kommer til å gjøre det lenge. De skylder på at vikarbyrået ikke vil betale for oss - men da vi spurte om vi kunne betale selv og så få være med fikk vi nei :o Det er nok litt vikar rasisme her jeg jobber ja! Men vi ender kanskje opp med å lage vårt eget julebord! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå