Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Violently Happy
Skrevet (endret)

Har tenkt å få tak i en øyekrem. Har litt tørr hud rundt øynene og tendenser til smilerynker. Noen som har noen forslag på gode øyekremer som virker bra?

(Har tenkt å kjøpe i butikk og ikke på nett).

Endret av Violently Happy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker clinique og elizabeth arden, og er fornøyde meg begge. Bare prøv deg frem:) Be om vareprøver på parfymeriet.

Skrevet

Har tenkt å få tak i en øyekrem. Har litt tørr hud rundt øynene og tendenser til smilerynker. Noen som har noen forslag på gode øyekremer som virker bra?

Jeg lurer egentlig på det samme, bortsett fra at jeg ønsker å bestille fra nett (mye billigere). Jeg vurderer denne. Noen som har prøvd?

Eller denne. Noen som har prøvd?

Skrevet

Jeg bruker Decleor Vitaroma, og er veldig fornøyd med denne :) Den koster nok litt i butikk, men om netthandel ikke er et alternativ så må man bare regne med å betale en del for kvalitet. For de som vil kjøpe på nett koster denne under 200 kr på Cheapsmells.com.

Skrevet

Jeg bruker Md sin øyekrem og jeg er veldig fornøyd med den :) Den inneholder masse antioksidanter som er bra for forebygging av rynker. Syns den gir rikelig med fukt også, så dersom du har en tendens til å bli tørr, kan du jo kanskje ta en titt på den? :)

Hvis du vil se hvordan den ser ut kan du trykke her. Tok bare det første som kom opp når jeg søkte, siden du ikke vil handle over nett ;)

Skrevet

Jeg bruker Decleor Vitaroma, og er veldig fornøyd med denne :) Den koster nok litt i butikk, men om netthandel ikke er et alternativ så må man bare regne med å betale en del for kvalitet. For de som vil kjøpe på nett koster denne under 200 kr på Cheapsmells.com.

Men hvis man bestiller fra Cheapsmells.com, kommer vel en ganske stor porto i tillegg siden det kommer fra Storbritania, i tillegg til toll hvis man bestiller for over 200,- ?? Da kan det jo fort bli dyrere enn om man kjøper direkte fra butikk.. Ingenting slår vel Strawberrynet i så måte, siden de har gratis frakt og man får tilbake tollen..?!

Skrevet

Men hvis man bestiller fra Cheapsmells.com, kommer vel en ganske stor porto i tillegg siden det kommer fra Storbritania, i tillegg til toll hvis man bestiller for over 200,- ?? Da kan det jo fort bli dyrere enn om man kjøper direkte fra butikk.. Ingenting slår vel Strawberrynet i så måte, siden de har gratis frakt og man får tilbake tollen..?!

Dette gjelder også for feelunique :)

Skrevet

Portoen fra Cheapsmells er ca 3-4 pund, altså ikke spesielt mye :) Og så lenge varen koster under 200 er det gebyrfritt å innføre.

Skrevet

Slik jeg har skjønt det skal ikke frakten regnes med i forhold til de 200 kr. Butikken skal føre opp varens verdi på pakken, og frakten for seg selv, ikke den sammenlagte summen. Og frakten er ikke dyr i det hele tatt. Ser ikke problemet med å legge inn flere bestillinger for å unngå å komme over 200 kr, varene får man jo uansett.

Skrevet

Det er stort sett bare å be leverandøren om å utelate frakt på kvitteringen. Det går an å snakke med de ansvarlige selv om man bestiller på nett. Epost er en fin ting.

Gjest Charming
Skrevet

Jeg leste en test gjort av forbrukerinspektørene (NRK) hvor de kom frem til at Nivea Q10+ er den beste (testet mange svindyre merker og). Bruker selv denne. Den er deilig å ha på, men har ikke mistet noen rynker eller noe da :)

Skrevet

Jeg leste en test gjort av forbrukerinspektørene (NRK) hvor de kom frem til at Nivea Q10+ er den beste (testet mange svindyre merker og). Bruker selv denne. Den er deilig å ha på, men har ikke mistet noen rynker eller noe da :)

Det finnes ingen kremer som 'visker' ut rynker :( Du kan bare forbygge rynker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...