Gå til innhold

~ Artister vi bare vil høre, ikke se ~

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sinna? Nei, bare stønnet litt.

Det er ikke alle som liker alle. Sånn er det bare.

Hvis man ikke tåler kritikk, bør man kanskje ikke satse på en artist-karriere?

Kritikk? Hva slags kritikk er det å kalle noen ekkel? Kjenner du mannen? Hva bygger du påstandene dine på?

En noe mer utfyllende "kritikk" enn "ekkel" hadde vært konstruktivt, dette ligner mer på oppgulp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JEG skjønner eg ikke poenget med at man på død og liv MÅÅÅ offentliggjøre alle man syns er så ekle at man ikke engang tåler å se trynet på dem....at man må lage egne tråder om det??? :o :o :o Mulig d er meg d er no galt m????? :o

Det er i så fall ikke bare deg det er noe galt med, chimp.

Skrevet

Utrolig at dere gidder å starte en diskusjon på det. Men greit... Nevermind. Orker ikke enda en "forsvare-tråden-min-diskusjon". Det var ment som en morsom-greie. Da får jeg bare beklage hvis jeg tråkket noen på tærne igjen.

*Lister meg ut*

Gjest Embla s
Skrevet
JEG skjønner eg ikke poenget med at man på død og liv MÅÅÅ offentliggjøre alle man syns er så ekle at man ikke engang tåler å se trynet på dem....at man må lage egne tråder om det??? :o :o :o Mulig d er meg d er no galt m????? :o

Enig. Dessuten: Når jeg går på konsert, er det fordi jeg liker musikken og for at det gir meg noe (masse) å se musikken bli spilt live. Hvordan musikerne ser ut er da ubetydelig!!!! (og- liker jeg noen, liker jeg automatisk måten de ser ut på og. De som spiller bra musikk liker jeg. Ergo blir det en umulig problemstilling. At noen er per def "Stygge" kan heller være et +, faktisk. Og - hvem er stygg???? Ser Jan Eggum nevnes her. Jeg syns aldeles ikke han er stygg. Tor Endresen, hvem er det?

Skrevet

*lister meg inn igjen bare for å si at dette har ingenting med stygg å gjøre*

Skrevet
Utrolig at dere gidder å starte en diskusjon på det. Men greit... Nevermind. Orker ikke enda en "forsvare-tråden-min-diskusjon". Det var ment som en morsom-greie. Da får jeg bare beklage hvis jeg tråkket noen på tærne igjen.

*Lister meg ut*

Hvis du ikke kan forsvare tråden din, hvorfor startet du den da?

Hadde du synes det var morsomt om du hadde en kjendis til mamma som noe kalte "ekkel"?

Skrevet

Puh... som jeg sa: Nevermind!

Skrevet

*Lister meg ut*

Vel!!! Syns ikke d er så morsomt å lage tråder om hvor ekle navngitte personer er jeg......Sorry!!!

Skrevet
Puh... som jeg sa: Nevermind!

Nei, jeg klarer ikke la dette gå, Livets Datter. Har du startet en tråd som dette, får du ta konsekvensene. Akkurat som kjente artister må ta konsekvensene av å være kjendis... Hvorfor er det morsomt å kalle noen ekkel?

Gjest Anonymous
Skrevet
Har du startet en tråd som dette' date=' får du ta konsekvensene. Akkurat som kjente artister må ta konsekvensene av å være kjendis... Hvorfor er det morsomt å kalle noen ekkel?[/quote']

Djiiizeezz!! Hvor hårsår på andres vegne går det an å bli?

Agnes; skriver du innlegg av denne typen også til fora med betydelig mer injurierende kraft enn en uskyldig humortråd på KG? Hvis ikke, så synes jeg kanskje du burde vurdere det, i stedet for å blamere deg her.

Det er morsomt å kalle noen ekkel, eller talentløs for den saks skyld, blant annet fordi mange artister/kjendiser/whatever (Sandman, for eksempel) sliter med et selvbilde som er betydelig større enn de klarer å fylle.

Eksempler på dette er allerede nevnt, og det finnes nok av andre. Men i frykt for å få grov kjeft, eller kanskje bli kalt ekkel... - tør jeg ikke nevne navn...

Skrevet

La oss snu på flisa, da, og spørre: Hvilke artister vil du se, men ikke høre?

Mitt svar blir Britney Spears.

Skrevet

Så du er enig i at han er litt deilig, ja. Tenkte meg det.

Skrevet

Jeg vil gjerne nominere Gry J. Jarlum i begge kategoriene jeg..

Skrevet

Hun går også inn under kategorien "artister hvis bøker vi ikke vil lese".

Hvis er et kult ord å bruke!

Skrevet

Er det ålreit å skrive at noen er "litt ekkel" fordi andre har skrevet langt mer injurierende påstander andre steder, Trøffel?

Jeg synes ikke denne typen humor er helt "uskyldig", den er i beste fall tankeløs og lite hensynsfull. Som jeg skrev tidligere: Hva om kjente artisters barn og kone/mann frekventerer KG?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva om kjente artisters barn og kone/mann frekventerer KG?

Sjansen er vel større for at de frekventerer VG enn KG... - og da har de både sett og lest betydelig verre ting.

Og uansett "hva om...": Hva så?

Skrevet

Sjansen er vel større for at de frekventerer VG enn KG... - og da har de både sett og lest betydelig verre ting.

Og uansett "hva om...": Hva så?

Hva så? Jeg synes det er merkelig at det skal være greit å omtale folk som ekle, rett og slett, uansett hvor mye annen skitt de må takle fra før. Ser ikke det gode humoristiske i det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaja, du om dét.

Fin signatur, forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...