Gå til innhold

~ Artister vi bare vil høre, ikke se ~

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jaja, du om dét.

Fin signatur, forresten!

Jo, takk for det Trøffelhelten. Jeg aner en viss ironi :ler:

Uansett: Hvorfor skal man gjøre KG til en dårlig kopi av søppeldyngen VG når det gjelder kjendisomtale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
[ Jeg aner en viss ironi :ler:

...eller kanskje en smule relevans..?

:ler:

Skrevet

...eller kanskje en smule relevans..?

Nettopp.

Hvorfor er det greit å gjøre seg til dårlige kopier av VGs søppeljournalistikk om kjendiser, Trøffel?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor er det greit å gjøre seg til dårlige kopier av VGs søppeljournalistikk om kjendiser' date=' Trøffel?[/quote']

Feil problemstilling, målet er selvsagt at min søppelspredning skal få verdensherredømme og at alle ser at VG bare er en dårlig kopi. Dessuten selger det, du leser jo tydeligvis selv både VG og mine innlegg på KG selv om du ikke liker dem...

*agerer ond*

Skrevet

:ler: Du er nå søt som "ond".

Skal man bare lukke øynene for alt man ikke synes er ålreit? Ikke si noenting?

Hvor blir diskusjonen av da?

Skrevet

Diskusjoner er vel og greit.

Overreagering noe helt annet.

Gjest Anonymous
Skrevet
Skal man bare lukke øynene for alt man ikke synes er ålreit??

Nei, definitivt ikke! Men det kan lønne seg å prioritere litt i forhold til hva man engasjerer seg i...- kanskje det bare er der vi er forskjellige?

Kanskje jeg ikke bare er ond (joda, jeg vet at mange synes det), og kanskje ikke du er en hyperaktiv wannabe-sosionom..?

Forresten er vel denne tråden grundig avsporet nå... - hvor var vi?

Skrevet
Diskusjoner er vel og greit.

Overreagering noe helt annet.

Hvem overreagerer Livets Datter? Du som sier "Herregud" fordi noen lurer på om Tor Endresens barn og kone synes det er hyggelig å lese at han blir omtalt som ekkel?

Trøffel som sier "Djizez" og mener man er hårsår fordi man finner langt verre saker andre steder?

Skrevet

Skjønner begge parter her. Kan vi ikke bare bli enig om at det kanskje er litt stygt å kommentere ting som de aktuelle personene ikke har kontroll over (utseende osv.), men at musikken de lager er fritt vilt :sjarmor: ?

Skrevet

Hvem overreagerer Livets Datter? Du som sier "Herregud"...

Hvis du synes det å si "Herregud" er å overreagere, så synes du det. JEG synes ikke temaet er så alvorlig, og heller ikke verdt å bruke 4 sider på.

Konklusjon: Vi "synes" forskjellige ting, og sjansen for det her inne er ganske stor!

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan vi ikke bare bli enig om at det kanskje er litt stygt å kommentere ting som de aktuelle personene ikke har kontroll over (utseende osv.)' date=' ?[/quote']

Og det sier du, som er fan av Michal Jackson!'

Skrevet

Hvis du synes det å si "Herregud" er å overreagere, så synes du det. JEG synes ikke temaet er så alvorlig, og heller ikke verdt å bruke 4 sider på.

Konklusjon: Vi "synes" forskjellige ting, og sjansen for det her inne er ganske stor!

Jeg synes ikke "Herregud" er å overreagere, heller, Livets Datter, bare et dårlig svar på spørsmålet.

Jeg spurte deg om hva som går som overreagering (ditt ord!) i diskusjonen her.

Skrevet

Jeg vet hva du egentlig føler for Michael, og jeg har det på samme måten.

Skrevet
Hvor hårsår på andres vegne går det an å bli?

Jeg siterer denne setningen, jeg.

Det er akkurat slik jeg tenker også.

Dette blir som "Bokhandleren i Kabul-saken". Ved å reise til Norge pga denne boken, fikk både bokhandleren, Åsne og boken betydelig større media-dekning, publisitet og omtale enn om han hadde latt saken ligge.

Ved å skrive 4-5 sider som reaksjon på hvor forferdelig det er å si at vi ikke ønsker å se Tor Endresen, bidrar du til at tråden får enda større oppmerksomhet, og sannsynligheten for at Tor selv vil oppdage den, blir også betydelig større. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og bare for å understreke det, siden ryktene går: NEI, Livets datter/fetter og jeg er ikke samme person.

Skrevet

Dette blir som "Bokhandleren i Kabul-saken". Ved å reise til Norge pga denne boken, fikk både bokhandleren, Åsne og boken betydelig større media-dekning, publisitet og omtale enn om han hadde latt saken ligge.

Ved å skrive 4-5 sider som reaksjon på hvor forferdelig det er å si at vi ikke ønsker å se Tor Endresen, bidrar du til at tråden får enda større oppmerksomhet, og sannsynligheten for at Tor selv vil oppdage den, blir også betydelig større.

Jepp, jeg har hjulpet deg til å profilere at du synes Tor Endresen er "litt ekkel" og mener at han og hans familie må tåle denslags...hva var det du kalte det..kritikk?...eller oppgulp, som jeg kaller det, i kraft av at han er artist. Fornøyd med det, jeg.

I kraft av å være trådskriverske får du så tåle at folk er "hårsåre" og sier ifra om utsagn man ikke synes er ålreite. Du har ennå ikke på ett punkt forsvart tråden din som ålreit, annet enn under dekke at den var ment å være morsom. Jeg synes ikke den var så morsom, Livets Datter. Jeg synes den var smakløs og lite hensynsfull.

Gjest Anonymous
Skrevet

JEg glemte å nevne Iggy Pop - han er skikkelig schtøgg!

Og ikke minst Sigvart Dagsland!

Skrevet

Hvem overreagerer Livets Datter? Du som sier "Herregud" fordi noen lurer på om Tor Endresens barn og kone synes det er hyggelig å lese at han blir omtalt som ekkel?

Trøffel som sier "Djizez" og mener man er hårsår fordi man finner langt verre saker andre steder?

Jeg synes faktisk du er litt ekkel nå jeg....., Ærligtalt er dette noe å henge seg opp i? :klø: det er mange jeg synes er ekkle jeg kan godt sende deg en liste........ :wink:

Skrevet
Og ikke minst Sigvart Dagsland!

:o :o Hva sier Karoline Krüger nå???

(men ok... han er en av de som er finere å HØRE på)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...