Gå til innhold

Leser dere ukeblader...

Julianna

Anbefalte innlegg

Leser dere ukeblader jenter?

Jeg er veldig glad i å lese ukeblader,er vel nesten avhengig tror jeg.

Må ivertfall kjøpe se&hør hver uke, må ha med meg litt sladder og ting som skjer i verden.Hehe.gif

Kjøper også Norsk ukeblad hver uke, hvis lomboka godtar det, det er et veldig koselig blad syns jeg, da koser jeg meg skikkelig.

Må også ha Det Nye hver mnd, gleder meg som en unge hver gang det kommer i butikk hylla.hoppe.gif

Flere som er avhengig her?

Hva leser dere isåfall?

Klems fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det Hjemmet hver uke...leser innholdet tilslutt,løser kryssordsidene aller først.. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Se&Hør hver uke. icon_biggrin.gif Ellers så kjøper jeg div. ukeblader til Jul og Påske!

Det eneste bladet jeg kjøper litt innimellom er KK.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper bare Her&Nå, bruker ca ti minutter på å bla igjennom. Resten av uka ser jeg bare på programoversikten der.

Et par ganger i året kjøper jeg Henne, KK eller DetNye. Sjekker raskt innholdet først.

Andre ukelader kjøper jeg aldri, leser litt i de jeg tilfeldigvis kommer over hvis jeg kjeder meg på et venteværelse.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper "jenteblader" av og til, som Elle, Henne, DetNye, KK, Shape Up el. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært sjelden jeg kjøper ukeblader, får aldri tid til å lese dem. Men det hender innimellom. Om sommeren blir det litt oftere, må ha noe å lese på når jeg er på stranda. Da går det i Det Nye, KK, Norsk Ukeblad og Hjemmet.

Lek er det eneste bladet jeg leser fast, det kommer ut en gang i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender - men jeg kjøper ikke noe fast. Iblant kjøper jeg Her og Nå (fordi det er billigere enn Se og Hør), eller KK. Ellers kjøper jeg iblant diverse utenlandske magasiner, som danske Alt for Damene eller Femina, svenske Amelia, engelske Hello etc.

I de vanlige norske ukebladene synes jeg det blir for mye "dill" som historier fra virkeligheten, diverse romaner, diverse kjendisstoff etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. er litt overrasket over hvor mange som leser Hjemmet og Norsk Ukeblad... jeg brukte å kjøpe det til min mormor i sin tid...

Jeg føler vel at jeg er litt vel ung for dem, men at mange av jentebladene er jeg blitt for voksen til. Det nye og Henne går fortsatt, KK begynner vel å passe meg mer og mer. Ellers liker jeg reiseblader og interiørblader. Synes faktisk Mann kan være artig og innimellom. icon_smile.gif

Jeg tror ikke vi er dumme fordet om vi leser dameblader. Snarere kan dt være motsatt, i mitt tilfelle trenger jeg noe lett å koble av fra tung faglitteratur med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fast leser av KK og svensk Femina tidligere, men det blir sjeldnere og sjeldnere jeg kjøper dem. Blir så irritert av at halve bladet består av reklame!!

Men har jo sett verre reklame-blad enn KK og Femina da, de styrer jeg unna.

Og kryssord er et must i bladene!

Se og Hør har jeg faktisk aldri kjøpt, men jeg snikleser litt på legekontor og hjemme hos andre da...

Koser meg oftere med en god bok jeg icon_wink.gif

Og aviser.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, leser bare ukeblader til jul og påske, og da er det mamma som kjøper dem. Jeg synes de fleste ukebladene er tilpasset interessene til eldre generasjoner, og novellene er virkelig dårlige...!

Men jeg er fast tegneserieleser. Kjøper Larsons gale verden, Smult og av og til Pondus. I tillegg er jeg nok avisoman. Leser også mye bøker.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjøper iallefall ett magasin i måneden.

Det er som regel Elle, Henne eller KK jeg ender opp med. Synes de bidrar med mange bra reportasjer.

Hender også at jeg kjøper enten;

DetNye, Shape-up, Se og hør ol. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Det Nye, Henne og Gründer. I tillegg kjøper jeg Elle og Se & Hør. Norsk Ukeblad får jeg etter mamma. Samboeren min abonnerer på Vi Menn, så det leser jeg også.

Jeg elsker ukeblader!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg abonnerer på Henne, fordi jeg synes det er et ok blad. Men nå skal jeg si det opp - får ikke tid til å lese de. Nå har jeg de 4 siste liggende på vent.

Har nok med å komme meg gjennom lokalavisa, Dagens Næringsliv, og Vg og Dagbla på nett.

I tillegg vil jeg gjerne lese en bok i ny og ne.

Trudelutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt se og hør eller noen andre utenom kk.

Leser bare litt i ukeblad til venninnder.(Blar igjennom)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøper nesten alt som er jeg.Hver måned må jeg hvertfall ha: Detnye,Shape up,MAG,Inside,Se og Hør og (litt pinlig den der) men....TOPP icon_redface.gif Noen ganger kan jeg kjøpe Her og Nå,KK,Elle og Henne.

Så der går lønninga mi folkens icon_razz.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper Se&hør hver uke. Innimellom Norsk ukeblad og Allers. Utenom det så kjøper jeg Illustrert Vitenskap hver mnd nesten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In side-Det nye og mag må jeg ha med meg nesten hver mnd.Ellers leser jeg alltid se og hør hos min mor.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Dere icon_wink.gif

Ukeblader må en ha,jeg leser Allers for gode mat oppskrifter og romaner.Familien for fine håndarbeidsider.Her og Nå for å få med meg konglig slarv (er lei den gjengen nå i Drammensveien 1)og for å få tv programmene.Ellers går de i mye bøker,leser bøker av indiske forfattere som Vikram Seth.Må vite mer om min manns kultur og skatter fra hjemlandet.icon_smile.gif

hilsen

indianlady icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...