Gå til innhold

Hvem er denne brukeren ingen får nevne navnet på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det en bruker her for en tid tilbake som ble utestengt pga h*n virket helt sinnsyk?

Og at alle tråder vedkommende har skrevet ble slettet, og at man ikke har lov til å nevne navnet til vedkommende??

Hva dreide dette seg om? Dere trenger ikke nevne navn, men forklar hva det handlet om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel greentea?

Denne brukeren hadde iallfall brutt noen lover og regler. Ellers vet jeg ingenting.

Skrevet

Lord Voldemort. :ninja:

• Liker 8
Skrevet

:skratte:

Gjest Eventyr3
Skrevet

var det en gammel bruker her før? eller er det en slags harry potter vits?

• Liker 2
Skrevet

Hvem da og hva skjedde?

Skrevet

He who should not be mentioned ... :skratte:

• Liker 2
Skrevet

var det en gammel bruker her før? eller er det en slags harry potter vits?

Jeg vil nok ikke gå så langt som å kalle det en vits. Snarere et resultat av kinobegivenheter og dårlig søvnmønster,

Skrevet

Jeg vil nok ikke gå så langt som å kalle det en vits. Snarere et resultat av kinobegivenheter og dårlig søvnmønster,

Husker ikke den brukeren, må ha vert i den perioden jeg var lite innom her. Uansett, fikk meg en god latter nå,..igjen :):fnise::skratte:

Skrevet

Kanskje det er lagt opp litt som en julekalender... Et vagt tips deles ut hver dag, så kommer den store avsløringen på selveste Julaften? *følger spent med*

Skrevet

Er det en eller annen som kalte seg for milla eller noe? Mener dette var et tema for en tid tilbake :P Men jeg var her ikke i den perioden selv, så vet egentlig ikke noe om det.

Skrevet

Men hva er det egentlig denne personen har gjort da?

Skrevet

Men hva er det egentlig denne personen har gjort da?

Jugd.

Skrevet

Jugd.

Om hva da?

Er sikkert mange som lyver på KG, så skjønner ikke helt ...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jugd.

Hvis det er den brukeren noen tror det er så har ikke denne personen jugd noe sælig.Synes ikke jeg hvertfall.

Endret av CafeLatte
Skrevet

Åja, jeg vet hvem dere tenker på. Men det er jo mange år siden den brukeren var i vinden. På tide å gi slipp.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av CafeLatte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...