Gå til innhold

Feit dame, stram kjole, hvilken strømpbukse bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mage, og ulempen med hold in strømpebukser er at de alltid ruller ned min fete mage. noen som har tips strømpebukse som ikke ruller ned? Og hvor får jeg kjøpt det? Vil helst ha en hold in da :) Ikke på nett forresten, trenger den på fredag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mage, og ulempen med hold in strømpebukser er at de alltid ruller ned min fete mage. noen som har tips strømpebukse som ikke ruller ned? Og hvor får jeg kjøpt det? Vil helst ha en hold in da :) Ikke på nett forresten, trenger den på fredag

kjøp klesteip å ha på innsiden av strømpebuksa øverst. så vil den ikke skli ned :)

Skrevet

hvor får jeg kjøpt det? og hvordan får jeg da gått på do?

Skrevet

Blir det kanskje bedre om du går opp i størrelse?Slik at du får strømpebuksen skikkelig opp? Jeg har flat mage, men må allikevel opp i størrelse slik at jeg får strømpebuksen langt nok opp, ellers sklir den ned.

Skrevet

Det hjelper å fortelle hvor i landet du holder hus når du spør etter tips om hvor du får tak i noe du ikke har tid til å handle på nett.

Kan tipse om en butikk i Ålesund som kanskje har et plagg, men det hjelper jo lite om du holder hus i f.eks Tønsberg ;)

Skrevet

Trikset er å få den langt nok opp ja...den må ca. opp til navlen for å ikke skli ned, gjerne høyere! Drar den opp til bh'en jeg om jeg får det til :fnise:

Skrevet

Jeg bruker sjelden strømpebukse så vet ikke hvilken størellse jeg bruker. Men vurderer nå hold in truse istede og enten stay ups eller vanlig strømpebukse

Skrevet

Kan tipse om en butikk i Ålesund som kanskje har et plagg

Gjerne det.. :lur:

Jeg bruker sjelden strømpebukse så vet ikke hvilken størellse jeg bruker. Men vurderer nå hold in truse istede og enten stay ups eller vanlig strømpebukse

Ja takk begge deler! Hehe...

Skrevet

Jeg bor i stavanger :) Går på hold in truse jakt i morgen:) Tipper det funker bedre siden de ofte holder seg bedre på plass en glatte strømpbukser

Skrevet

Jeg bor i stavanger :) Går på hold in truse jakt i morgen:) Tipper det funker bedre siden de ofte holder seg bedre på plass en glatte strømpbukser

Skrevet

Kjøp heller en hold inn truse. Finnes flere typer, noen som ser ut som en veldig lang truse, mens andre også går ned på lårene. Jeg ville valg de som går ned på lårene for de løfter rumpen og gjør den mindre. Disse ruller heller ikke ned (har anti skli), går helt opp til puppene og er laget i ett tykt stoff som virkelig holde alt flatt og på plass. De jeg tenker på selges på H&M, men ikke kjøp en med strikk på lårene for da ser du den gjennom klærene.

Skrevet

Vil ikke annbefale den trusn som går til midjen(fra lindex)Den holder inn magen,og presser fettet opp så alt tyter ut på siden.

Den andre saken som går helt opp er genial.

Skrevet

hvor får jeg kjøpt det? og hvordan får jeg da gått på do?

klesteip får du kjøpt på Lindex, de har også flere gode hold in alternativer, jeg kjøpte en hold in sak der for en stund siden, den er litt dyr "479" men den er absolutt verdt pengene, er en hel drakt med stropper og bein som går ned til lårene. er i svart og hudfarga... med en ehh lekker splitt mellom beina slik at du får gått på do ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Er i Stavanger med jevne mellomrom, og jeg vet at det ligger (det lå i allefall sist jeg var der...) en bra Wolford Boutique i Østervåg.

Stikk snuten inn hos den hyggelige damen som driver den butikken, og spør om hun har en strømpebukse med høy control top å anbefale deg :)

Forklar utfordringen din så får du garantert hjelp av henne :)

Edit: Wolford har helt normale strømpebukser med control top, og de har denne med høy control top. Den har jeg ikke prøvd.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...