Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 Satt å så på "Forandring Fryder" i går kveld, og en stuen som skulle gjøres om ble jo egentlig kjempefin.....men en ting var helt tragisk: en A midt på en vegg... :o hva var det da???? kunst?? Også med sølvpynt på, for å gjøre det komplett??? Er det bare jeg som synes det ble helt tullete?? Synes de kommer med masse nyttige tips, men mange ganger kommer de med ting som er helt bak mål, og absolutt ikke noe nytteverdi i. -tørket kaffebønner bak en glassplate under kjøkken skapene. -puter på gulvene -kaffesekker som trekk på stolene -malte krukker og div, i sølv. -knallfarger på veggene -osv, osv, osv........ Jeg hadde aldri i verden tort å la de komme inn i mitt hjem, selv om jeg sluker slike programmer og synes de har en høy underholdningsverdig!! Hva synes dere?? Ville dere vært med på programmet??
Salamandra Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Tja, jeg er veldig opptatt av interiør selv, og syns jeg har sånn noenlunde peiling, så jeg ville nok ikke sluppet til "forandring fryder" hjemme hos meg. Det varierer veldig fra designer til designer hvor bra resultatet blir, og jeg er helt enig med deg, den A'en var helt teit. Samme med den orange fargen bak, veggen var panelt så det så ut som en yttervegg inne i stua. Dette er jo et konsept fra BBC egentlig, "changing rooms" og der er de myye flinkere enn i den norske versjonen, i tillegg til at de har et mindre budsjett. Men for å svare på spørsmålet ditt; nei jeg hadde ikke sluppet de til i mitt hjem. (Den eneste jeg hadde sluppet til ville vært Graham fra Changing Rooms.. for en dyktig fyr! :D )
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 Hadde gjerne sluppet dem inn på ungenes rom. Men stuen min får de aldri !!!! Ikke kjøkken eller bad heller for den del. A-en i går var faktisk direkte stygg. Gangen kunne de fåttt sett på. Den hadde de vært NØDT å male i lyse farger og kanskje de hadde satt inn et lite vindu ?
minniepus Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 Aen var dust, resten ganske ok, og terrassen ble flott. Hadde nok ikke turt å slippe dem inn i huset mitt nei.
kimmi Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 noen ganger syntes jeg rommene de forandrer blir bare lekre! men i går,,,, stakkars eiere.... jeg ville absolutt ikke hatt det slik, og ville heller trives i den gamle stuen deres. det var lyst (??) på tvn (??) i går eller forrige dagen.... der de forandret et soverom. dette ble superlekkert! hadde nok vært skeptisk til å la de slippe til hjemme.... iallefall i stue, kjøkken og bad. ungenes rom derimot trenger noe festelige farger og greier, så der kunne de gjerne tatt et tak!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #6 Skrevet 15. oktober 2003 Den A'en var helt malplassert. Og hvem vil i det heletatt ha en stor A på veggen i stua? Den oransje fargen var heller ikke noe fin. I det heletatt så syns jeg ikke stua ble særlig flott. Merete nevnte noe med de kaffebønnene som de la bak en glassplate på kjøkkenet i et tidligere program. Jeg syns akkurat det ble ganske stilig, men resten av kjøkkenet ble ikke noe fint. Hagen de laget i går ble fin, men jeg ville ikke hatt så mye shingel/steiner i hagen.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 det var lyst (??) på tvn (??) i går eller forrige dagen.... der de forandret et soverom. dette ble superlekkert! "Lyst bolig" på Tv-Norge har jo litt mere penger å rutte med, mens forandring fryder bara har 10 000, og det er ikke mye når en skal forandre en hel stue. Synes forøvring "Forandring Fryder - i hagen" var kjempebra, også fordi de hadde mere penger å rutte med.
Mrs. B Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg likte heller ikke A-en, og jeg synes grått og oransje som de brukte her fungerer bra på websider, men ikke så bra i et rom. Bordet ble derimot tøft synes jeg.
vrimmel Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 synes også det er noen rare ting som blir laget i forandring fryder, men det er jo en del av gamet, ikke sant??.. personelig synes jeg den store A'n var tøff jeg!! men jeg likte den bedre før de tok sølv på.. når det er sagt lurer jeg på hvor man kan få tak i slikt sølv?? - var det bladsølv de kalte det?? jeg har aldri sett det før.. likte godt orangefargen også, var lekker sammen med lysegrått og hvitt - superdupert, spør du meg
Gjest Lea Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Hvis jeg hadde et rom der jeg sto fast og manglet tid og penger, så hadde jeg absolutt latt gjengen herje :blunke: Så desverre ikke programmet i går.
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Du kan se programmet på www.nrk.no
Gjest Lea Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 :D Takk.. skal bare spise middag først.
CecilieB Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Nå har jeg sett programmet på nrk.no og jeg er rystet. Stuen var jo mye finere før de "pusset opp". Aldri i livet om jeg hadde klart å holde masken når jeg åpnet øynene og så den orange veggen med A'en på.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #14 Skrevet 15. oktober 2003 synes også det er noen rare ting som blir laget i forandring fryder, men det er jo en del av gamet, ikke sant??.. personelig synes jeg den store A'n var tøff jeg!! men jeg likte den bedre før de tok sølv på.. når det er sagt lurer jeg på hvor man kan få tak i slikt sølv?? - var det bladsølv de kalte det?? jeg har aldri sett det før.. likte godt orangefargen også, var lekker sammen med lysegrått og hvitt - superdupert, spør du meg I velassorterte malerforretninger og spesialforretninger. Det var ihvertfall det den kraftige damen sa i programmet.
Gjest Pjusk Skrevet 17. oktober 2003 #15 Skrevet 17. oktober 2003 Har dere sette Fab5?? De har en del penger å rutte med og kunne absolutt fått lov til å bruke noen dager på meg og mitt. "Forandring fryder" kunne få være i hagen min eller kjellerstuen.
Glitterchick Skrevet 17. oktober 2003 #16 Skrevet 17. oktober 2003 Syns den A'en så helt merkelig ut. Ikke noe fine farger heller. Av og til syns jeg de finner morsomme løsninger og gjør flotte ting, det med kaffebønnene likte jeg veldig godt, faktisk. Det jeg reagerer mer på med det programmet er at Hilde Hummelvoll virker så sur og litt frekk. Tror forandring fryder har lagt seg på en litt mer traust linje enn Fryd på TVNorge. Ellers for å svare på spørsmålet; Nei, hadde ikke sluppet løs noen av dem på hjemmet mitt, føler at jeg vet godt selv hvordan jeg vil ha det, hvilken stil, hvilke farger osv. Og jeg vet hvor jeg finner det jeg vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå