AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har nettopp møtt en fyr som er rett og slett fantastisk, på alle måter bortsett fra ett: det ser ut til at han har prestasjonsangst. Selv har jeg ikke opplevd dette problemet med noen gutter tidligere og vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Bør jeg snakke med han om det? Forsøke å finne ut av hvorfor han er nervøs? Jeg vet ikke noe om hans fortid med andre damer, og for alt jeg vet kan han være jomfru. Vi er ikke et par enda, selv om alt tyder på at det er den veien det går for oss. Noe annet jeg kan gjøre? Eller skal jeg bare la det være fram til han føler seg mer trygg?
Gjest Airi Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Selvfølgelig bør du snakke med ham heller enn å gå rundt og fundere på det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 TS Men hvordan i all verden snakker man med et forholdsvis ukjent menneske om dette? Han er igrunn ganske sjenert av seg, og vi har ikke vært inne på å snakke om sex i det hele tatt. Blir det ikke kleint å sitte i sofaen og si "hei du, la oss snakke om problemet ditt"? Vil ikke at han skal føle seg verre enn det han kanskje gjør fra før av. Mine tidligere sexpartnere kunne jeg lett snakka med om dette fordi de har vært så åpne om sex fra før av.
Gjest Airi Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Ok... ikke si "la oss snakke om problemet ditt!" Begynn heller forsiktig med å snakke litt om hans tanker rundt sex, også kan du vri det over på det etterhvert. Ikke omtal det som et problem.
openzip Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Er det sikkert at det er kun sex han er usikker på? Eller bare veldig sjenert? Det kan jo være noe fra barndommen også. Så greit å gå varsomt frem. jeg ville gått litt rundt grøten som man sier. Fisket litt. Hvordan reagerer han på nærhet da?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 TS Han er sjenert i forhold til at jeg er den som tar første skrittet i forhold til alt fra å ta på hverandre til datens første kyss osv. Han er ikke redd for nærhet, og liker veldig godt å ha meg inntil seg. Sånn personlighetsmessig er han forholdsvis utadvendt slik jeg ser det, så det er bare når det kommer til nærhet. Han har helt tydelig lyst på meg, men er rett og slett ikke stiv når han skal inn i meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå