AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 jeg har knekt lårbeinet,(8 mnd siden) men er nå på beina igjen. det har jo blitt noen måneder uten trening så hadde jo vært kjekt å strammet opp litt igjen men det er begrenset hva jeg får gjort av trening.. jeg kan ikke løpe, hoppe og sånne ting pga lårbeinet, og det kan jeg ikke før om kanskje 1 års tid, derfor blir det mer stillestående trening på meg egentlig.. trening av lår/ rygg / mage.. hadde jo håpet å sett noe resultat etterhvert selvom det bare er styrke jeg driver med for det meste jeg vil vel se resultater jeg også selvom jeg ikke løper og hopper? jeg går endel turer da, men klarer ikke å gå veldig fort enda, men jeg jobber med saken, det er beinet mitt som hindrer meg... noen som har noen geniale treningstips å komme med? tusen takk:)
Gjest Consensio Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Yoga eller pilates? Svømming eller kanskje en treningsball (en slik stor en som man kan ligge og sitte på, da kan du trene store deler av kroppen)
lilletuss87 Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 (endret) kanskje den store ballen er nor å bruke for oss andre også Endret 2. desember 2010 av lilletuss87
Gjest Consensio Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 kanskje den store ballen er nor å bruke for oss andre også Ballen kan brukes av alle... Jeg ga tips kun utifra TS sitt innlegg og problemstilling.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 takk for svar, jeg skal sette igang med ballen jeg nå. litt gira på å få en litt strammere kropp siden jeg har vært så lenge borte fra trening pga dette lårbeinet.. og siden jeg ikke kan trene på vanlig måte må jeg ta ibruk alternative måter å trene på, og da vil jeg tru at ballen er til stor hjelp. jeg skal hvartfall prøve meg på balltrening!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Var du ikke på opptrening hos fysioterapeut etter bruddet da? Man har rett til gratis fysioterapi i 6 mnd etter et sånt type brudd. Jeg valgte en som samarbeidet med et treningssenter og det var faktisk mye jeg kunne gjøre som jeg ikke trodde var egnet pga skaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå