Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Har så lyst på den nye mobilen til Sony Ericsson etter at min eldgamle (men trofaste) walkman mobil trakk sitt siste sukk her forleden Hvor mye betalte dere for den (med og uten abonnement) og var den verdt pengene etter deres mening? =)
madison rose Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 (endret) uten abonnement ser jeg at man får den for rett over 2000kr på noen nettsider. det var vel rundt det jeg betalte for den for noen måneder siden, kanskje litt mer. jeg synes den var verdt pengene, den er jo ikke særlig dyr (i forhold til en del andre telefoner). men den er jo helt klart mindre kraftig enn mange andre smarttelefoner. egentlig liker jeg den ganske godt, hovedgrunnene til at jeg valgte den var at den var billig og hadde tastatur i tillegg til touch-skjerm. den fungerer som den skal og er lett å forstå seg på. i ettertid ser jeg at jeg kanskje kunne ha lagt inn noen penger ekstra, for å kjøpe en litt kraftigere telefon. ikke at den ikke er god nok for meg, men jeg er en liten gadgetnerd og skulle kanskje hatt noe litt kulere. den er min første mobiltelefon som jeg har kjøpt helt ny, og den forrige hadde jeg i nesten fem år (som jeg da altså hadde fått brukt). overgangen er derfor stor, og for min del har det tatt litt tid til å bli vant til den. men for all del, den er en søt liten sak og har alt jeg trenger, så jeg angrer ikke. Endret 1. desember 2010 av madison rose
Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Takk for svar =) Vurderer sterkt å kjøpe den... har hatt lyst på en touch telefon lenge, men et tastatur i tillegg gjør vel overgangen mindre smertefull : p
Gjest Violently Happy Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Hvor mye betalte dere for den (med og uten abonnement) og var den verdt pengene etter deres mening? =) Absolutt verdt pengene! Tålte til og med en deis i gulvet uten noen problemer. Jeg betalte ca. 399 for min (kampanjepris med inkl. abonnement- ca. 114 som fast pris i mndn). Jeg hadde fra før en SE M600i så overgangen til denne var bare at den er mindre. Til den følger det med et sånt plastgreie man legger på skjermen for at den skal holde seg fin. Tips! Har du den på så får ikke mobilen noen riper hvis du skulle være uheldig å miste den i gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå