Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 "Meg, meg, meg og meg. Og her er forresten noen bilder av meg. Hvis du klikker på linken, kan du se enda flere bilder av meg" ]http://www.home.no/gina14/
Pip Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 :o Det eg reagerte mest på her, var denne æutdritinga' av 'stygge' folk! 'Dette er venninna mi! Hehe, neida - har funne bildet på (hugsar ikkje - ei nettside med bile av stygge folk)!' Er det mogeleg! Nei, tenkje seg til om ho skulle hatt ei venninne som såg SLIK ut! :-? Vart litt lei meg òg... :cry: (Men håpar ho kjem på betre tankar når ho vert eldre...)
Gjest Candyfloss Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 Hehe Noen liker i hvert fall å bli tatt bilde av
Edie Skrevet 15. oktober 2003 #6 Skrevet 15. oktober 2003 Hvor i all verden fant du den sida?? Greit å være 14, men måte på fjortis da?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #7 Skrevet 16. oktober 2003 Hu var jævlig stygg i det minste
Gjest lmari Skrevet 16. oktober 2003 #9 Skrevet 16. oktober 2003 Les flausene - det er fantastisk! Nesten sånn at jeg lurer på om det kan være seriøst...
Livets datter Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2003 Nesten stygt å le av det, men herregud... dette må da være litt tull også. "Venninnen min seg ned og begynte å lage fiselyder med armen…skikkelig HØYE FISELYDER! Alle kikket opp mot der jeg sto og de kikket jo på meg…for jeg var den eneste de kunne se. Jeg ble jævelig flau og løp opp i 2 etasje! Heldigvis gjør det ikke noe at man driter seg ut på ferie da…men UANSETT lissom…"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå