Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Som overskriften sier, hvor mye tror dere ca dere bruker på undertøy i løpet av ett år??

Jeg selv bruker omtrent mellom 7-8 000 kr hvert år...

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

I år har jeg brukt 200kr på undertøy.

Kjøpte en sporstbh på salg og en pakke med truser.

Du må kjøpe veldig dyrt undertøy da? Selv ser jeg ikke poenget med å ha hauger av undertøy eller bruke mye penger på det.

Skrevet

7-8000 var dyrt ja!

Jeg pleier å kjøpe noen truser innimellom, men de koster sjeldent mer enn 50 kr...

I år byttet jeg ut alt undertøy og kjøpte meg 4 nye bh,er samt en hel haug med truser, noen fine og noen hverdagslige, det kostet meg litt i overkant av 2000...

Skrevet

I år har jeg brukt veldig mye penger på undertøy. Måtte bytte ut store deler av det jeg hadde fra før. Og når jeg først kjøper noe, så må det være perfekt til kroppen min og litt småfrekt sexy. Så det er vel oppi 7-9 hundre i år.

Skrevet

Tipper 1000 kr i året ca.. Jeg holder ikke helt oversikt..

Gjest strykebrett
Skrevet

Vil tippe 500-1000 pr år. Mer hvis jeg teller med ullsingletter, longs og så videre, da er det nok over det dobbelte.

Skrevet

Oi der traff du spikeren gitt. Jeg bruker omentrent like mye som deg, ts. Men det er fordi at jeg har et allmenn problem når jeg går i butikken. Går jeg inn i en butikk som har undertøy, kommer jeg ut med en pose undertøy :angry: Men så kaster jeg ganske mye etterhvert som det har blitt brukt noen ganger.

Skrevet

ganske lite, kanskje 500kr i året. men tror jeg skal investere i en skikkelig kvalitets-BH snart, jeg kjøper som regel alt av undertøy på H&M.

Skrevet

TS her,

grunnen til at jeg bruker noen tusen på undertøy per år er at jeg ikke kan handle på vanlige butikker som h&m, lindex, cubus osv...På grunn av min uvanlige bh str(65E), må jeg handle på spesielle undertøysforretninger...Og der koster bh`ene fra kr 700 og oppover..Viktig med riktig bhstørrelse, du får det bedre da:) Bedre holdning, og mindre/ingen smerter i nakke, rygg;)

Skrevet

I år har jeg brukt enorme mengder på undertøy. Men jeg har igrunn aldri vært særlig opptatt av det tidligere, så jeg har brukt minimalt med kroner før. Jeg er garantert over 15 000 i år. Har fått meg kjæreste med silkefetisj .. he he ..

Skrevet

Men så kaster jeg ganske mye etterhvert som det har blitt brukt noen ganger.

Lurer litt på hvor mange ganger "noen ganger" er.

Delv bruker jeg fortsatt truser jeg kjøpte for 13-14 år siden. Har selvfølgelig supplert med nye hvert år, så en viss rotasjon er det på trusene mine. De er fortsatt bra i strikken.

BH-er fra 90-tallet har ikke holdt like lenge. Dvs, nå har jeg kjøpt meg dyrere BH-er (har slutt aå kjøpe billige BH-er til 200 kr) og bruker sjelden den samme to dager på rad.

Jeg har brukt lite penger på undertøy dette året. Vanskelig å si nøyaktig sum. Neste år komemr jeg nok til å bruke endel tusenlapper.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bruker alt for mye, har aldri prøvd å regne etter. Elsker pent undertøy :rødme:

Gjest Badabing
Skrevet

Wow! 7-8000?

Jeg bruker vel ikke mer enn 2000 i året tipper jeg. Handler som regel ikke undertøy mer enn en gang i året, og da kjøper jeg 2-3 gode BH'er og matchende truser, pluss noen sorte og hvite truser jeg kan ha ved siden av. Jeg synes det er kjeedelig å handle undertøy, og jeg kjøper vel også ganske kjedelig (og behagelig) undertøy.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Tja, i år har det vore ein del - jobba lenge med å finne noko å ha under brudekjolen. Eg hatar å kjøpe undertøy, så når eg handlar må eg som oftast kjøpe mykje, for eg gjer det ikkje før alt er utslitt... 2-3000 i år tenkjer, eg. Ingenting dei neste åra, så om lag 700 i året?

Gjest scorpius
Skrevet

Hmmm... aner egentlig ikke. Det kommer veldig an på, men i gjennomsnitt,

så bruker jeg ikke så veldig mye.

Skrevet

Nå har jeg ikke handla undertøy siden romjulssalget i fjor :ler: Da brukte jeg sikkert litt under 200 kr.

Kanskje jeg skal handle litt i romjula?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

I år ligger jeg nok nesten på nivå med TS er jeg redd......

Men, det kan skyldes at det var på tide å bytte ut en god del av BH'ene, og da følger det alltid med kjøp av et par truser per BH (liker at det matcher).

Så da har vi 3 Marie Jo BH'er, 1 Prima Donna BH, 5 Marie Jo truser, 1 Prima Donna Truse... også 4 Calida boxere i tillegg.

Så må det nevnes at dette er nok ikke gjennomsnittlig årlig BH innkjøps mengde.

På trusefronten derimot er det helt normalt ;)

Endret av Lille-pus
Skrevet

I år har jeg kun kjøpt 2 truser på salg.

Sånn i snitt så bruker jeg kanskje 500-1000 i året.

Skrevet

Ganske lite egentlig:P I år har det sikkert vært rekord. (Bortsett fra en periode på ungdomskolen der alle truser skulle være Bjørn Borg...). Men i år har jeg kanskje brukd 2000.

Skrevet

Tror et par av dere DRITER penger!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...