Gå til innhold

Tynne ullsokkar til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er på leiting etter ullsokkar til småbarn, slike ein kan ha nærast foten, men ikkje desse halvtjukke som ein gjerne får kjøpt i matbutikkar. Vil ha slike som er like tynne som vanlege bomullssokkar. (Fekk fleire par i gåve i fjor, så eg veit at det finnes ;) ) Nokon som veit kor slike er å få tak i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har akkurat vært og handlet inn sånne sokker til barna våre. De har bra utvalg av slike sokker og masse annet ulltøy på Bogerud Tekstil (finnes butikk i Oslo og noen andre byer rundt om i landet).

Skrevet (endret)

Sletter - dobbelt.

Endret av Brunhilde
Skrevet

Det så jeg faktisk på et apotek i dag i en pakke med flere par. Jeg tror kanskje det var Apotek1.

I tillegg selger de Janus på Sparkjøp, billig og bra.

Edit: lagt til litt.

Skrevet

Takk for svar!

Me har i alle fall Apotek 1 her, Bogerud Tekstil har me ikkje.

Fleire plassar?

Skrevet

Jeg så sånne sokker fra name it på en butikk idag. (Ble solgt i 5 pk)

Ellers har vi kjøpt masse sånne fra Safa. De kan bl.a. kjøpes hos www.ulliver.no (Men jeg handler også på bogerud tekstil.)

Kanskje har de på sparkjøp og.

Skrevet

Mener det er Cubus som har en del greit og billig ulltøy til barn. Godt mulig de også har tynne ullsokker.

Skrevet

Håper det går greit at jeg legger inn et spørsmål, Imli...

Er også på utkikk etter tynne ullsokker, men er det noen som har sett slike med sklisikring? Det savner jeg...

Skrevet (endret)

jeg synes de ullsokkene på Exit er litt vel tynne jeg da :)

Coop Obs har janus ullsokker,

ellers så finner du tynne ullsokker av typen Ullvang o.l på sportsbutikkene.

Og når jeg får tenkt meg litt om, Europris har også - både med og uten sklisikring..

Endret av -hild
Skrevet

Eg har sett sklisikring på slike litt tjukkare, men ikkje på dei heilt tynne. Eg brukar å ha på minsten tøflar inne ;) Elles veit eg det går an å kjøpe noko gummigreier å lage anti-sklimønster sjølv.

Skrevet

Har også sett på Name It og på Apotek 1. Coop Obs har 2 pk fra Janus (prins og prinsesse ull).

Vet også at Nøstebarn har (butikk eller på nett)

Skrevet

Håper det går greit at jeg legger inn et spørsmål, Imli...

Er også på utkikk etter tynne ullsokker, men er det noen som har sett slike med sklisikring? Det savner jeg...

En del av de fra safa har. Så om du har Bogerud tekstil i nærheten, så ta deg en tur!

Ellers kan de altså bestilles fra ulliver.

Er ikke billige, men vår absolutte favorittsokker!

Skrevet

Mener det er Cubus som har en del greit og billig ulltøy til barn. Godt mulig de også har tynne ullsokker.

Ja, Cubus har tynne ullsokker. De er kjempegode, like tynne som vanlige bomullssokker, men holder småen god og varm.

Skrevet

Vi bruker Ulvang sine. Syns de er kjempefine og holdbare og i tillegg har de antiskli.

Skrevet

Name It er allerede nevnt; fem par tynne ullsokker til hundrelappen. Ellers har du jo Nøstebarn, Safa (som fås på Cubus), og PoP.

Jeg liker Name It og Nøstebarnsokkene best, og Name It gir helt klart mye for pengene. :)

Skrevet

Vi bruker tynne ullsokker fra Janus og Polarn O Pyret. Synes begge to har god passform, holder føttene varme og holder seg godt i vask.

Skrevet

har slike tynne i prinsesseull (de har nok i prinseull også ;) ). Tror det er fra janus. Kjøpt på blandt annet babyshop og barnas hus.

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg er vanligvis nøstebarn-fan, men de tynne ullsokkene er ikke bra. Storesøsters nøstebarnsokker sklir av foten slik at hun får hælen under fotsålen - ikke bra. Janus har fine, jeg liker Ullvang sokker, men de er tykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...