Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann sveisan! :D

Holder på å kjøpe inn siste resten av julekalenderen til min kjære samboer. Tenkte derfor jeg skulle kjøpe noe fint underøy til henne.

Tok meg en tur rundt i byen, men ingen butikker har hennes størrelser, og viss jeg er heldig og finner en truse som passer så passer ikke overdelen.

Har ikke hatt dette problemet før, men nå har hun krympet en del pga trening.

Det jeg lurer på er om noen av dere jenter/damer her inne vet om noen butikker/nettbutikker hvor jeg kan finne undertøy i små størrelser?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Hvor liten er hun da?

Som litt overvektig så føler ejg jo at jeg bare finner undertøy i petit størrelse i butikkene (HM, KappAhl, Lindex m.m.)

Jeg har da iallefall sett at de har XS, XXS, 70A og lignende størrelser.

Skrevet

Hvor liten er hun da?

Som litt overvektig så føler ejg jo at jeg bare finner undertøy i petit størrelse i butikkene (HM, KappAhl, Lindex m.m.)

Jeg har da iallefall sett at de har XS, XXS, 70A og lignende størrelser.

Hun bruker 32, og 65C. Noe jeg har skjønt er vanskelig å få tak i :P

Gjest Consensio
Skrevet

Ja, 65C er nok litt vanskeligere å få tak i ja, da det ikke er en av de "standardstørrelsene"

Sjekk ut om det finnes en ren undertøysbutikk i din by eller en by i nærheten. Slike kjeder som Lindex, HM o.l. har som regel bare disse standardstørrelsene, mens en butikk som kun spesialiserer seg på undertøy pleier å ha en del utvalg.

Skrevet

Ja, 65C er nok litt vanskeligere å få tak i ja, da det ikke er en av de "standardstørrelsene"

Sjekk ut om det finnes en ren undertøysbutikk i din by eller en by i nærheten. Slike kjeder som Lindex, HM o.l. har som regel bare disse standardstørrelsene, mens en butikk som kun spesialiserer seg på undertøy pleier å ha en del utvalg.

Håpet noen av disse vanlige butikkene hadde hennes størrelser. Litt letter å putte i kalenderen når det ikke blir så dyrt..

Men tusen takk for hjelpen :)

Skrevet

Change har i hvertfall BHer i riktig størrelse. :)

Skrevet

Jeg anbefaler deg å skjekke ut Victoria's Secret . De sender undertøy til Norge, og har en god variasjon innen størrelser, også mye smått. Kvaliteten er kjempe god, plaggene er veldig fine og det er mange å velge i mellom. Prisen er en del høyere enn på f.eks. H&M, men dette er undertøy som varer lenger enn 10 vasker liksom.

Om du er usikker på hvordan størrelse dama di trenger, kan du jo kjøpe et gavekort :)

Skrevet

Takker for tipsene :5:

Gavekort kjøper jeg ikke. Er mye kosligere å få noe konkret. Viss jeg er usikker tar jeg heller med byttelapp :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...